دشمنان با اصل انتخابات دشمنی می کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت :دشمنان با اصل انتخابات دشمنی می کنند و تلاش می کنند اساسأ انتخابات در جمهوری اسلامی ایران دچار اختلال شود.

‍به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر آبیک گفت: امروز جمهوری اسلامی با اتکاء به مردم، راه را در متن و بطن مردم طی کرده، آنچه نظام حاکم در گذشته نمی‌دید و ندید مردم بودند و مردم هیچ نقشی در اجزا حاکمیت نداشتند و امروز از ریزترین تا راهبردی ترین جایگاه ها در نظام اسلامی با اراده مردم رقم می خورد.

کاظمی افزود: در هر میدانی که منطق، هدف و آرمان انقلاب اسلامی رعایت و پای عهد با انقلاب اسلامی ایستادیم به عالی ترین قله های، پیشرفت، عزت و شرف رسیدیم و هر جا عقب نشینی کردیم و مردم در متن تصمیمات، تحولات و تغییرات وجود نداشتند خسارت های زیادی به بار آمد.

وی تاکید کرد: امروز شعار و معیار اصلی حرکت در دولت سیزدهم توجه به نقش آفرینی مردم در آینده انقلاب است لیکن در غرب با تمام ادعای دموکراسی با ابزار پول و فریب رسانه مردم را از میدان دور کرده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان با اصل انتخابات دشمنی می کنند و تلاش می کنند اساسأ انتخابات در جمهوری اسلامی ایران دچار اختلال شود چرا که انتخابات در ایران به یک نقطه تحسین برانگیز تبدیل شده و ملت های محروم و آزادگان عالم چشم به این قابلیت و ظرفیت ملت بزرگ ایران دارند.

کاظمی خاطر نشان کرد: اگر دشمن در حوزه های مختلف با ایران اسلامی می جنگد و چشم دیدن پیشرفت ها را ندارد به این دلیل است که ایران اسلامی تنها نظام سیاسی مستقل است و می تواند آنچه اراده کرده به دشمن دیکته کند و همین واقعیت دشمن را دچار هراس کرده و با تمام توان برای ضربه زدن به کانون های تولید قدرت که یکی از آنها انتخابات است تلاش می کند.

معاون استاندار گفت: به فضل الهی همانطور که امروز در راهپیمایی فریاد و پیام را به دشمنان مخابره کردید در روز یازدهم اسفند که مجلس با اراده و حضور پرشور مردم رقم خواهد خورد با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بار دیگر تیر بدخواهان این نظام به سنگ خواهد خورد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =