۶۶۸ طرح در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه فجر امسال ۶۶۸ طرح در استان افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها وضعیت اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در منطقه را متحول کرد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و مطابق نقشه آمایش سرزمینی تدوین سند توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد.

حیدری تصریح کرد: تلاش می‌شود سند توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری با آسیب‌شناسی معایب به‌صورت علمی و منطقی تهیه و تدوین شود.

وی یادآور شد: راهبرد دولت سیزدهم به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری بوده که تاکنون گام‌های مهمی در این خصوص برداشته شده است.

رئیس شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در خصوص به سرانجام رسیدن طرح‌های نیمه‌تمام استان از سفر نخست تا دوم طرح‌های قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف بهره‌برداری شد و یا در آستانه افتتاح است.

وی گفت: در دهه فجر سال‌جاری همچنین عملیات اجرایی ساخت ۹۷ طرح جدید در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

حیدری تأکید کرد: امروز با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم زمینه حضور بخشی از هُلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری فراهم شده و حضور و فعالیت بیش از پیش بخش خصوصی با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان الزامی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =