اوسمار کاریزما و بزرگی لازم را ندارد / عیسی در پرسپولیس موفق نمی‌شود!

مهاجم اسبق پرسپولیس از حضور اوسمار ویرا در این تیم انتقاد کرد.

ناصر قراگزلو: پرسپولیس پس از پایان نیم‌فصل اول دچار تغییرات زیادی شد و یحیی گل‌محمدی پس از 4 سال موفق از جمع سرخپوشان جدا شد و جای خود را به دستیار برزیلی‌اش اوسمار ویرا داد. اوسمار در شرایطی هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت که پس از جدایی یحیی بحث حضور برانکو جدی شده بود و رضا درویش برای مذاکره با او حتی به قطر رفت. در نهایت اما مرد کروات راضی به بازگشت نشد تا اوسمار به شکلی غیرمنتظره سرمربی پرسپولیس شود.

رضا نوروزی، مهاجم اسبق پرسپولیس با این وجود قاطعانه بر روی این نکته اعتقاد دارد که وقتی یحیی رفت و برانکو برنگشت، مدیریت باشگاه باید یک مربی بزرگ‌تر از سرمربی قبلی را به این تیم می‌آورد. او در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید:

*مدیریت پرسپولیس در حالی که روی حضور برانکو دست گذاشته بود، ناگهان با اوسمار توافق کرد!
من فکر می‌کنم اوسمار نباید سرمربی پرسپولیس می‌شد چون این مربی کاریزما و بزرگی لازم را برای نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس ندارد. باشگاه هم بی‌جهت روی برانکو دست گذاشت و وقتش را تلف کرد چون برانکو مربی خیلی زرنگی است و اصولاً با سابقه‌ای که در پرسپولیس دارد تجربه نشان داده که اگر ابتدای فصل نیاید و بازیکنان خودش را به تیم تزریق نکند به هیچ وجه مسئولیت فنی تیمی را قبول نمی‌کند با این وجود من تعجب می‌کنم که چرا مدیریت متوجه زرنگی برانکو نشد و جریمه مالیاتی این مربی را هم پرداخت تا همه جوره در حق این مربی لطف بکند اما دریغ از این مسأله که همانطور که گفتم وقتی منافع این مربی از ابتدای فصل در یارگیری و بقیه مسائل رعایت نشود او به پرسپولیس نمی‌آید و تجربه هم این را در خصوص برانکو ثابت کرده چه بسا که قبلاً شاهد بودیم در یک فصل سه بازیکن خارجی که به پرسپولیس آورده بود همه را برگرداندند چون به هیچ وجه در حد پرسپولیس نبودند و کلی هم بار مالی به پرسپولیس در آن مقطع وارد ساختند و ضرر زدند.
*به نظرتان چه کسی باید سرمربی پرسپولیس می‌شد؟
وقتی یحیی رفت و برانکو هم نیامد حتماً باید مربی بزرگتر از یحیی و برانکو را به پرسپولیس می‌آوردند و یک مربی خارجی بزرگ برای اینکه پرسپولیس قهرمانی‌هایش را ادامه دهد برای سرمربیگری این تیم استخدام می‌کردند تا نوار موفقیت مانند شش قهرمانی که در هفت سال اخیر داشته و کسب کرده کماکان ادامه پیدا کند.
*در خصوص جذب عیسی چه نظری دارید؟
فکر نکنم عیسی در پرسپولیس موفق باشد چون او نیم‌فصل قبل خیلی کم بازی کرد و همین مسأله موجب می‌شود تا من شرایط خیلی خوبی را برای او متصور نباشم.
*اما او با انگیزه‌های بالایی برگشته که به نوعی جبران مافات کند؟
امیدوارم انگیزه‌های بالایش او را به نوعی دوباره متحول کند ضمن اینکه من فکر می‌کنم عیسی هر چه باشد از گزینه‌های شناخته نشده خارجی برای پرسپولیس مفیدتر است. پرسپولیس در مصدومیت و محرومیت پای عیسی ایستاد و حالا نوبت این بازیکن است که جبران کند و در نیم فصل دوم که واقعاً با جدایی یحیی و حاشیه‌ها برای پرسپولیس سخت شده دست تیم را بگیرد.
*اوسمار قصد دارد یک مهاجم برزیلی که در لیگ تایلند بوده را به پرسپولیس بیاورد.
پرسپولیس که به مهاجم نیاز دارد اما امیدوارم این مهاجم برزیلی دی‌کارموی جدیدی نباشد و واقعاً مهاجم خوبی برای پرسپولیس باشد.
*با جدایی سرلک به نظرتان پرسپولیس در پست هافبک هم به بازیکن جدید نیاز دارد؟
به نظرم پرسپولیس حتی با وجود سرلک هم به هافبک میانی نیاز داشت و حالا که او رفته حتماً پرسپولیس به یک هافبک طراز اول نیاز دارد.
*شکست سنگین پرسپولیس در بازی دوستانه در امارات را چطور ارزیابی می‌کنید؟
باخت همیشه بد است. چه کسی گفته بازی تدارکاتی را نباید جدی گرفت و هر باختی تبعات خاص خودش را دارد خصوصاً اینکه شکست با نتیجه‌ای سنگین هم رقم خورده باشد. نیم فصل سختی در انتظارپرسپولیس است و با اتفاقاتی که برای سرخ‌پوشان رقم خورد کار بازیکنان خیلی دشوارتر از بقیه مدعیان است با این وجود بازیکنان باید همه تلاششان را انجام دهند تا در نیم فصل سختی که پیش روی تیم است از عنوان قهرمانی فصل قبلشان دفاع کنند و بار دیگر هواداران را که دلخوشی‌شان همین تیم است خوشحال کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1870849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =