اعتراض سازمان تعزیرات؛ گزینه «عجله دارم» را بردارید

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق گران فروشی است.

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی سازمان تعزیرات در قالب تذکری خطاب به تاکسی های اینترنتی گفت: گزینه «عجله دارم» تخلف است و باید حذف شود.

محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌و گو با فارس گفت: گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق بارز اضافه دریافت و گران‌فروشی است. کسی که گزینه «عجله دارم» نه تنها زودتر او را به مقصد نمی رسانند، بلکه خدمات اضافه هم دریافت نمی‌کند که این تخلف است.

وی ادامه داد: تذکر جدی می دهم که تاکسی های اینترنتی این گزینه را حذف کنند و مردم را در خدماتی که دریافت می کنند، دچار مشکل نکنند. چنانکه تخلف گران‌فروشی احراز شود، رئیس شعبه حق دارد حکم به پلمپ واحد مربوطه بدهد.

اعتراض سازمان تعزیرات؛ گزینه «عجله دارم» را بردارید

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1869323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حجت اله مهماندوست IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    2 1
    چطور شده تعزیرات برا یک مشت آدم زحمت کش شمشیر میکشه اونوقت یه سری به این فروشگاههای زنجیره ای که مال افراد خاصی هست سر نمیزنه قربون بشم خدا رو یک بوم و دو هوا رو
  • محمد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    4 1
    این آقا یک زحمت بکشه خودش یک ماه با ماشین شخصی خودش بیاد کار کنه ببینه با ساعتی ۵۰ هزار تومان در آمد خالصبدون بیمه میتونه خرج خونه اش رو بده یا استهلاک ماشین . ایشون بجای اینکه رو مردم فشار بیاره کار اصلی خودش رو که بالا رفتن قیمتها اونم تو قیمت ماشین و لوازم یدکی هست انجام بده که یک خودرو تو یک سال چیزی حدود ۸۰ درصد روی قیمت کارخونه میاد اونم به خاطر چهار سنسور بنجول یک غرونی چرا اونجا صداش در نمیاد چون از جیب خودشون باید بسلفه