روزنامه شرق نوشت:

رسیدگی به پرونده قتل دو دختر به دست پدرشان در حالی ادامه دارد که مادر کودکان، اعتیاد شوهرش به ماده مخدر شیشه را تکذیب کرد و مدعی شد همسرش در کمال سلامت برای قتل فرزندانش نقشه کشید.
در این حادثه که روز شنبه دوم آذر در خیابان شهید نعیمی منطقه قلعه‌مرغی رخ داد،‌ مردی 47 ساله به نام احمد در غیاب همسرش دو دختر هشت و 9 ساله‌اش به نام‌های مبینا و بیتا را به اتاق خواب خانه برد و سپس در حالی که یک گالن در دست داشت دورتادور اتاق خواب را بنزین پاشید و با قرار دادن جسم سنگینی پشت در اتاق راه فرار دخترانش را بست. مرد میانسال در ادامه با دستانش یکی از دختران و با پاهایش دختر دیگر را گرفت و کبریت را کشید. در پی این حادثه، هر سه نفر دچار صددرصد سوختگی شدند و جان باختند.
پس از آن پلیس و بازپرس جنایی وارد عمل شدند و رییس کلانتری ابوذر اعتیاد مرد به ماده مخدر شیشه را عامل اصلی این جنایت جنون‌آمیز دانست اما مادر مبینا و تینا اعتیاد شوهرش را تکذیب کرد. زن داغدار که همچنان پیگیر پرونده مرگ دخترانش است گفت: «من و احمد 13 سال قبل ازدواج کردیم و خانواده‌هایمان با این وصلت موافق بودند. اوایل مشکلی وجود نداشت اما شوهرم به‌شدت تحت تاثیر خانواده به ویژه خواهرانش بود و دخالت‌های آنها در زندگی ما مشکل به وجود آورد.» این زن ادامه داد: «شوهرم آن زمان در یک شرکت کار می‌کرد اما تعدیل شد و بعد از آن دیگر سر کار نرفت حتی چند بار خودم برایش موقعیت شغلی فراهم کردم ولی حاضر نشد کار کند و از آن به بعد من هزینه زندگی‌مان را تامین می‌کردم. مشکل بزرگ‌تر این بود که شوهرم توقع داشت تمام حقوقم را به او بدهم تا وی آن مبلغ را در اختیار خانواده خودش قرار بدهد.»
به گفته مادر دو کودک اختلافات خانوادگی همچنان ادامه داشت تا اینکه سال گذشته احمد با چاقو به وی حمله و او را مضروب کرد. پس از آن زن جوان تصمیم گرفت از شوهرش جدا شود. او در این‌باره توضیح داد: «من به دادگاه خانواده رفتم و دادخواست طلاق دادم اما قاضی به من گفت چون شوهرم معتاد نیست نمی‌تواند حضانت بچه‌ها را به من بدهد و دخترانم باید نزد پدرشان بمانند. من نمی‌خواستم این اتفاق بیفتد برای همین هم از پیگیری پرونده طلاق منصرف شدم. اگر آن موقع حضانت بچه‌ها به من داده می‌شد این اتفاق نمی‌افتد. شوهرم از خودش اختیار و قدرت عمل نداشت و مطیع محض خانواده‌اش بود و این مساله روز‌به‌روز زندگی را برای من و دخترانم سخت‌ و تلخ‌تر می‌کرد و کاری از دستم برنمی‌آمد.» این زن در ادامه اظهاراتش وقایع شب قبل از قتل را توضیح داد و گفت: «شوهرم یک موتورسیکلت داشت. او شب قبل از قتل موتورش را به همراه مدارک شناسایی و کارت عابربانکی که یارانه‌هایمان به آن واریز می‌شد به همراه رمز کارت به خانواده خودش تحویل داد و بعد به خانه برگشت. همین نشان می‌دهد او از قبل برای کشتن بچه‌ها برنامه داشت. احمد نه جنون داشت و نه معتاد بود او فقط به دلیل مشکلات خانوادگی این کار را انجام داد و من پرونده را تا آخر پیگیری می‌کنم. دو دخترم بی‌گناه جان باختند. مرگ در آتش و زنده‌زنده سوختن به حدی دردناک است که اصلا نمی‌شود آن را توصیف کرد. من واقعا برای افرادی که مسبب این حادثه شده‌اند متاسف هستم. هیچ‌کس از درد من خبر ندارد و من هم تا آخر موضوع را دنبال می‌کنم.»
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فراز IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    13 0
    این اتفاق نه اولین بار است نه آخرین بار .ننگ به چنین پدر درنده ای
    • بدون نام US ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
      8 0
      ننگ به چنین قوانینی
  • بدون نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    15 0
    خدا مي داند چه تعداد از قتلها به خاطر اعتياد نبوده ولي پليس به راحتي آب خوردن مي گويد شوهر معتاد بوده !
  • بدون نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    13 0
    "من واقعا برای افرادی که مسبب این حادثه شده‌اند متاسف هستم "این جمله زن نگون بخت را تا ابد بخاطر داشته باشید و این جمله را از من "هر کدام از ما که از کنار این حوادث تلخ بی تفاوت رد شویم از آن مرد شوربخت جنایتکارتریم"
  • بدون نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    4 9
    چقدر تلخ !! دلمان میسوزد برای مادری که دخترانش را دیگر نخواهد دید اما پحال و روز پدری که این درد را تحمل کرده و به این تصمیم تلخ رسیده تا خود و عزیز ترین کسانش را از زندگی دورکند به مراتب تکان دهنده تر است . یک کلمه است واژه تعدیل در نامه ای روی میز یک رییس ،اما در خانه ای که نامه رفته تبدیل به هیولایی میشود که جسم وجان ساکنانش را به آتش پیدا یا پنهان میکشد . تا وقتی پولهای این مملکت برای ایجاد تولید و اشتغال هزینه نشود هر روز دریغ از دیروز !!
  • بدون نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    12 0
    خونواده یه همچین حیوونی هم به اندازه خود اون در به وجود امدن این جنایت و قتل دو دختر بیگناه مجرم و مقصر هستند..
  • امير IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    12 1
    اينها نتيجه ضعف قوي قضاييه در مسائل خانواده و ضعف سيستم آموزش و پرورش و صدا و سيما و تمامي اركان فرهنگي براي تربيت انسانها در شرايط ديناي جديد است. فقط مي‌توان گفت: متاسفم.
  • بدون نام US ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    18 1
    چی بگم تو این کشور زن نباید باشی اگرم بودی مادر نباید باشی چون قانون نه تنها از تو و بچه هات حمایت نمیکنه بلکه تو سرتم میزنه... تاسف....
  • بدون نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    7 4
    علت اصلی این جنایت چیزی نیست بجز تعدیل نیرو که متاسفانه روزبروز داره بیشتر میشه آقایان مسئول شک نکنید که شما هم در درگاه خداوند باید جواب دهید هرچندبعضی ازشما ها را چنان غرور گرفته که بعید نیست خدا را هم انکار کنید
  • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    4 0
    ای خدا این چه دنیایه...
  • بدون نام DE ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    20 1
    چرا به مادری که خودش خرج بچه ها را می دهد، حضانت نمی دهند؟ اون از باربد که چون حضانت او را به مادرش ندادند و به پدر معتادش حضانت را دادند به دست پدر به فجیع ترین شکل کشته شد و این هم از این دو دخترک معصوم.
  • بدون نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    22 1
    مادرانی از این دست که گرفتار عفریت هائی با ظاهر انسان ( بانام شوهر ) شده اند بسیارند قاتل این کودکان بیگناه قوانین ناقص ما هستند که با درخواست این قبیل زنان برای جدائی از همسرانشان موافقت نمیکند آیا هنوز موقع آن نشده است که در قوانین طلاق و بخصوص حضانت فرزندان باز نگری شود بنظر من حضانت فرزند باید با مادر باشد مگر صلاحیت وی مورد تایید دادگاه نباشد .
    • بدون نام US ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
      11 2
      میبینید الان که مهریه برای مردها مشکلاتی رو به وجود آورده ( اگه قوانین عادلانه باشه مهریه برای خیلی از زنها تنها روزنه امید نمیشه که هی روز به روز بالا بره) چه همه به تکاپو افتادن که قوانینش رو اصلاح کنن یا براش فتوا بدن اما هیچ کس این بچه هایی که به دست پدر کشته میشن یا مشکلات طلاق و حضانت رو نمیبینه ... والا ما زنها فقط حقوق برابر میخوایم نه بیشتر...
    • امیر IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
      2 10
      حاج خانوم بدون نام(باپرچم آمریکا)شما خانوما حقوق برابر را میخواهید چکار؟همین دنبال حقوق باصطلاح برابراست که این بلاها را سر ما آورده.وقتی ظرفیتهای وجودی یکی نیست چرا حقوق برابر باشد؟آیا می توان به کک پسر یا دختر تازه متولد شده اختیارات برابری با بزرگسالان داد؟(البته منظورم تشبیه نمودن زنان به کودک و مردان به بزرگسال نیست من باب مثال گفته شد)آیا میتوان چون بزرگسالان به کبریت دسترسی دارند به کودکان نیز کبریت داد؟بنا بر این حقوق نباید برابر باشد بلکه حقوق باید بنا به ظرفیت وجودی به افراد- اعم از زن و مرد- تعلق گیردبه عنوان مثال در مملکت احساسی ما اگر حق طلاق به زنان واگذار گردد مطمئن باشید که با اولین برخورد وحتی تضارب آرا زنان به دنبال طلاق خواهند رفت ولی مردان در این گونه موارد خویشتندارترند.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    12 0
    لعنت خدا بر باعث و بانيش-
  • بدون نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    7 3
    زندگی تو جهنم بهتر از زندگی در تهران با این همه سختی ومکافات است خدا همه مارو نجات بده
    • بدون نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
      2 2
      چه ربطی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    6 0
    امیدوارم این پدر درنده خوی بی لیاقت وحشی با قاتلان امام حسین قصاص شود وقتی که خرج زندگی را این زن عهده دار بوده پس درد بی درمان این به اصطلاح مرد و خانوادة اش چه بوده نفرین به این چنین مردها و خانواده هایی که بنیان خانواده را به هم میریزند و دولتی که از این مادران حمایت نمی کند تعدیل نیرو بهانه ای برای این فرد بی عرضة است آیا شما فکر می کنید این مرد عذابی داشته نه طبع حیوانیش در نهایت لذت در حال ارضاء شدن بوده