افتتاح ۱۷۹ طرح مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۶۰۳ میلیارد ریال در استان سمنان

مدیر مخابرات منطقه سمنان از افتتاح 179 طرح‌ و پروژه مخابراتی در این استان به مناسبت دهه فجر سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مجید دارایی اظهار داشت: بسترهای لازم برای افتتاح ۱۷۹ طرح مخابراتی در استان سمنان فراهم است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه‌ها افزود: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۶۰۳ میلیارد و یکصد میلیون ریال است.

دارایی تصریح کرد: نصب و راه‌اندازی سوئیچ و توسعه تلفن ثابت، اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ایجاد مرکز پروتکشن انتقال استان، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی‌های همراه اول، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم‌های برق و تغذیه نیرو از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در دهه فجر امسال می‌باشد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: ۶ پروژه حوزه سوئیچ و تلفن ثابت، ۲۶ پروژه برگردان کافو طرح نجما، ۱ پروژه ایجاد مرکز پروتکشن انتقال استان، ۴۸ پروژه در حوزه توسعه شبکه از جمله پروژه‌های فیبرنوری و FTTH ، ۳۰ پروژه حوزه دیتا و وایرلس، ۵۱ پروژه حوزه ارتباطات سیار و ۱۷ پروژه حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

دارائی اولویت اصلی مخابرات در اجرای این طرح‌ها را نگاه متوازن به کل استان و تعریف پروژه و بهبود وضعیت مخابراتی و ارتباطی در جای جای نقاط استان به‌ویژه نقاط روستایی و کم‌برخوردار معرفی کرد.

وی، جلب رضایت مشترکین در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آنها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌ تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقاء فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت تکنولوژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را از جمله اهداف اجرای پروژه‌های مخابراتی عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1868387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =