گلایه عبدالله نوری از سیدمحمد خاتمی/ قمی‌ها از تغییر هویت این شهر نگرانند/ بازخوانی خاطرات مرحوم هاشمی

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دهم بهمن سال ۷۹ دیداری با هیات امنای قمی‌های مقیم تهران، طه هاشمی و مدیرعامل مترو داشته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید.

هیئت امنای جمعیت قمی‌های مقیم تهران آمدند. برای توجه بیشتر به عمران و آبادی قم، و فکری برای جلوگیری از تغییر هویت قم، با غلبه مهاجران مختلف داخلی و خارجی، استمداد نمودند. آقای علیرضا نوری [نماینده تهران] آمد. گفت، به برادرش [آقای عبدالله نوری]، مرخصی دو هفتگی می‌دهند و از این جهت راضی هستند. امیدوار است، با مصوبه مجلس، در خصوص اجازه خریده شدن زندان محکومین به پنج سال، پس از گذراندن یک سال، با موافقت دادگاه، آقای نوری هم آزاد شود. از آقای [سیدمحمد] خاتمی، گله‌مند است که آقای [محمدرضا] ظفرقندی را برای ریاست [سازمان] نظام پزشکی ترجیح داده است. معتقد است که در انتخابات آینده، رأی آقای خاتمی کم خواهد شد. گفت، فقط بیست درصد پزشکان، در انتخابات [سازمان] نظام پزشکی شرکت کرده و عمدتاً پزشکان مسن‌تر بوده‌اند.

دیروز محسن [رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت متروی تهران]، خبر داد که در اثر نفوذ آب از سقف گالری [خط ۵] مترو، در زیرگذر اتوبان کرج و تولید قندیل‌های یخ از سقف، سامانه برق بالاسری مترو، اتصال کوتاه کرده، لذا ساعاتی متروی کرج را برای حل آن مشکل، تعطیل کرده‌اند که باعث ناراحتی مسافران، در مسیر تهران - کرج شده است.

بحث و تحلیل منفی در رسانه‌های خارجی و رسانه‌های چپ داخلی، در خصوص حکم دادگاه قتل‌های زنجیره‌ای، در اوج و فشار زیادی روی قوه قضائیه است. روکش دندانم کنده شده، شب دکتر سعید [لاهوتی] به منزل آمد و آن را با چسب نصب کرد. شب سریال امام رضا(ع) [ولایت عشق] را مشاهده کردم؛ امام رضا(ع) وارد مرو شده‌اند.

۲۱۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =