برفروبی بیش از ۴۵۰۰کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای استان چهارمحال و بختیاری

مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰۰کیلومتر باند از محورهای شریانی و غیرشریانی استان برفروبی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،روح الله غلامی مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از انجام ۳۰۰ مورد امداد رسانی ، کمک و رهاسازی و ۴۰مسافر اسکان موقت در راهدار خانه ها در این مدت یاد شده خبر داد .

وی به انجام عملیات راهداری در محورهای مواصلاتی استان نیز اشاره کرد و گفت: طی۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰۰ کیلومتر باند از محور های استان برفروبی شد.

وی با اشاره به مصرف بیش از ۱۳۰۰تن شن و نمک برای محورها در این مدت،هم‌اکنون تمامی ۴۵۰ نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی یادآور شد: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت شماست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1866055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =