ایسنا نوشت:

امام جمعه موقت قم با تقدیر از لغو مصوبه حقوق مادام‌العمر برای مدیران سیاسی توسط مجلس شورای اسلامی، این اقدام مجلس را کاری انقلابی دانست.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سیدهاشم حسینی بوشهری"، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم، با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و بیان اینکه، مدرس اسطوره مقاومت و پایداری است و در راه حق سخن گفت و به شهادت رسید، تصریح کرد: من باید از نمایندگان مجلس تشکر کنم که با لغو مصوبه سابق(حقوق مادام‌العمر برای مدیران سیاسی)، کاری انقلابی کردند و اگر مجموعه‌ای کار اشتباه گذشته را اصلاح کند، مردم این حرکت را انقلابی می‌دانند و این اقدام می‌تواند برای دیگر نهادها هم الگو باشد و نمایندگان مجلس هم بدانند که مردم هم خوب می‌فهمند و هم زبان تشکر دارند.

 حسینی‌بوشهری با اشاره به خباثتهای استکبار در چند هفته اخیر علیه ایران، افزود: در چند روز تلاش کردند سه قطعنامه در رابطه با تروریسم، پرونده هسته‌یی و حقوق بشر علیه ایران صادر کنند. انصافا وقاحت هم حدی دارد، ما را به سلاح هسته‌یی متهم می‌کنند، چه کسی صدها کلاهک هسته‌یی دارد؟ چرا دنیا خفه خون گرفته و سخن نمی‌گوید و کشورهای مدعی تمدن دستهایشان را به نفع آمریکا و علیه ملت ما بالا می‌برند؟!

حسینی بوشهری خطاب به آمریکا و استکبار جهانی، گفت: پرونده حقوق بشر شما سیاه است، آیا شما ضدتروریست هستید در حالی‌که در هر جای دنیا قتلی اتفاق می‌افتد دست شما در کار است؟ حتی در خود آمریکا اتهام تروریست بودن ایران را به تمسخر گرفتند.

/212 212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =