اسدی: آمادگی جسمانی‌ام فوق‌العاده‌ است

هافبک مهاجم تیم ملی می‌گوید آمادگی بی‌نظیری دارد و آماده حضور در ترکیب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی، هافبک مهاجم تیم ملی، پیش از شروع تمرین تیم در کمپ الریان مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره آخرین شرایط تیم با آنها گفت‌وگو کرد.
اسدی حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: شرایط خیلی خوبی دارم. تمرینات خیلی خوبی هم پشت سر گذاشتیم. بخشی از تیم ریکاوری بودند و به خودشان خوب رسیده‌اند. همه آماده‌ایم و روحیه‌ها بالاست. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.
او سپس درباره شرایط خودش هم صحبت کرد: خدا را شکر شرایطم خوب است. آمادگی جسمانی‌ام فوق ‌العاده بالاست. در کنار این بچه‌ها مگر می‌شود روحیه خوب نداشت؟! حال من هم خیلی خوب است. آماده‌ام که هر وقت نیاز باشد تمام تلاشم را برای تیم انجام بدهم.

در گزارش ورزش سه آمده است: اسدی درباره شرایط هنگ‌کنگ حریف بعدی تیم ملی هم گفت: یک بازی دوستانه با این تیم داشتیم و یک بازی خوب هم انجام دادیم. البته بازی رسمی و دوستانه متفاوت است و باید تمرکز بیشتری در این مسابقات داشته باشیم.
اسدی سپس درباره اینکه سخت‌ترین رقیب تیم ملی را چه تیمی می‌داند، اینطور جواب داد: من فکر می‌کنم الان با هنگ‌کنگ بازی داریم و تمام تمرکزمان روی این بازی است. باید بازی به بازی پیش برویم و تمرکزمان روی یک بازی باشد.
هافبک سپاهان در واکنش به این سوال که آیا نتایج سایر تیم‌های مدعی جام را دنبال می‌کنند یا خیر گفت: فکر می‌کنم تورنمنت شرایطش طوری است که 7 بازی بیشتر نیست. هر تیمی همه بازی‌ها را ببرد، قهرمان جام می‌شود. باید بازی به بازی پیش برویم و این روش خیلی بهتر است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1862088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =