دستگیری عربده کش سابقه‌دار قزوینی

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که با عربده کشی و تخریب شیشه چندین مغازه موجب رعب و وحشت و مزاحمت برای شهروندان و خودروهای عبوری شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهارکرد: ماموران گشت کلانتری 11 مدرس شهرستان قزوین حین گشت زنی در خیابان باغ دبیر فردی را که با عربده کشی و قدرت نمایی در حال تخریب شیشه و لوازم واحدهای صنفی بود را مشاهده کرده و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم که با قدرت نمایی و پرتاب بطری نوشابه به سمت خودروهای عبوری موجب رعب و وحشت و مزاحمت برای شهروندان شده بود به محض مشاهده واحد انتظامی با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شده و با آن ها درگیر می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه این فرد با اقدامات پلیسی در کوتاهترین زمان دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شد، خاطرنشان کرد: متهم که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و چندین فقره درگیری و ایجاد مزاحمت در پرونده وی دیده می شود با حضور شکات و تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1862004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =