۶ نفر
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
دانشگاهيان برجسته و انتخابات مجلس

بزودي انتخابات مجلس آتي برگزار خواهد شد و پس از شمارش آرا بدون شك تعدادي براي ٤ سال آينده سكان قوانين كشور را بر عهده خواهند گرفت.

تصور مي كنم اگر نگران مسائل كشور و آينده خود و مملكت و كودكان كشور هستيم شروع كارها از همين جا آغاز مي شود يعني؛ تقنین، نظارت و وضع قوانين كه هر سه از فعاليت هاي اصلي مجلس مي باشند ؟

در همين راستا است كه نگاه دقيقتر به نمايندگان و انتخاب نماينده اصلح همانطور كه توصيه جدي همگان همواره بوده است، شايد كمك شاياني به خروج از عمده مسائل كنوني كشور داشته باشد. بدون شك افراد واجد شرايط از نگاه حاكميت تا كنون مجوز هاي لازم را دريافت و عده زيادي از انها براي انتخاب شدن تلاش خواهند نمود. اوضاع در شهرهاي كوچك تر كمي آسانتر است چون عموما بر اساس ساختار هاي منطقه اي راي داده مي شود حال آنكه در شهرهاي بزرگتر اوضاع كمي متفاوتر و تعداد نامزدها بيشتر است.

از اين رو توصيه مي شود چون مجلس داراي كميسيون هاي تخصصي است و كار علمي و تخصصي براي حصول به نتايج مطلوب لازمه كار است حتما دقت بيشتري بر سوابق مفيد دانشگاهي و اجرايي نامزدها در زمان راي گيري توسط راي دهندگان صورت پذيرد.

امروزه مدارك علمي در برخي موارد متاسفانه خيلي ساده قابل تهيه است و همينطور ليست سوابق طولاني كه هيچ پشتوانه محكمي ندارند ! اما دقت در مدارك و مستندات علمي و اجرايي و مهمتر از همه انتخاب از ميان اساتيد پر تجربه، برجسته و شناخته شده دانشگاهها و كشور توسط راي دهندگان ان شاء الله مي تواند خطاي انتخاباتي را كمتر و براي مجلس كارساز و مفيد باشد.

دانشگاهيان برجسته كشور پس از سالها تلاش مستمر و مستند بي دليل مطرح، برجسته و شناخته شده نمي شوند و حتما ثبات بيشتري در امور داشته و در آينده هم خواهند داشت. ان شاءالله



برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1861669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    آخه مرد حسابی کسی که از فیلتر شورای نگهبان رد میشه این خصوصیاتی که تو میگی داره که مردم برن بهش رای بدن
  • قاسم قادری IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    متاسفانه وقتی جایگاه دانش در کشور به یک مصحکه داده میشود و به جای پرورش عالم و متخصص کار به خرید و فروش مدرک رسیده است بنده یک تولیدکننده هستم که بنا به دلایل تبلیغی تلفن ام در اینترنت پخش شده است .در طول سال ده ها بار تماس میگیرند و پیشنهاد فروش دکتری و ارشد میدهند .بنده تعجب میکنم .