جلسه مهم آیت الله هاشمی با رهبری درباره کاندیداتوری میرحسین موسوی

هاشمی رفسنجانی بیستم دی ماه سال ۱۳۷۹ در افتتاحیه همایش علم و فناوری شرکت کرده و روایتی از یک جلسه انتخاباتی مهم با رهبری را نوشته‌ است.

متن کامل خاطرات اکبر هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید.

ابراز پشیمانی آیت‌الله هاشمی از اجباری کردن حجاب به روایت مرعشی/ به روندی که قالیباف رئیس مجلس شود، می‌گویند تضعیف توسعه سیاسی

رجایی: برخی هنوز از نام آیت الله هاشمی احساس خطر می کنند /هاشمیِ زمان فوت آن هاشمیِ دهه ۷۰ نبود /قدرت چانه‌زنی او قابل انتقال نیست

برای افتتاح همایش علم و فناوری، [آینده و راهبردها] مرکز تحقیقات استراتژیک [مجمع تشخیص مصلحت نظام] که توسط آقای [حمید] میرزاده برقرارشده، به مرکز فرهنگی وزارت‌کار [و امور اجتماعی] رفتیم. آقای دکتر [محسن] بهرامی، دبیر همایش گزارش مختصر داد و خیر مقدم گفت و من سخنرانی مفصلی در اهمیت و ضرورت تحقیقات و توسعه دانش کردم. تا شب در دفتر کار کردم.

عصر اعضای شورای [اسلامی] شهر قم آمدند. از حضور وسیع مهاجران خارجی و داخلی متفرقه در قم، اظهار نگرانی‌ کردند که هویت فرهنگی و تاریخی شهر را عوض‌کرده و رو به افزایش است. از ضرورت توجه بیشتر به توسعه و حفاظت فرهنگی و تاریخی قم گفتند.

شب میهمان رهبری بودم. دربارۀ انتخابات ریاست‌جمهوری آینده بحث شد و احتمال نامزد شدن آقای مهندس [میرحسین] موسوی و تقسیم استان خراسان و طرح فقرزدایی و اظهارات آقایان [عبدالله] نوری و [سیدمحمد] خاتمی در مورد خاطرات آیت‌الله منتظری. مهدی و فاطی، برای امور خانوادگی آمدند.

۲۱۹۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1859337

برچسب‌ها