برف و باران و وزش بادهای شدید مهمان همدانی ها خواهد بود

اداره کل هواشناسی همدان با صدور اطلاعیه ای با اشاره فعالیت سامانه بارشی از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری و بدنبال آن بارش برف و باران و وزش بادهای شدید هشدار زرد رنگ صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بارش های خفیف و پراکنده با ورود سامانه بارشی به همدان از بعدازظهر امروز چهارشنبه تا جمعه، برخی از نقاط استان را فرا می گیرد.

محمد حسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی ساعاتی از بعد از ظهر چهارشنبه تا بعد از ظهر پنجشنبه در مناطق شمالی استان و از بعد ازظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه در سایر نقاط بارش برف و باران و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود و بر همین اساس هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: بارش‌های چهارشنبه تا بعد از ظهر پنجشنبه عمدتا در نیمه شمالی استان است و از بعدازظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه بارش‌ها بیشتر در نیمه جنوبی پیش بینی می شود.

باقری شکیب افزود: با توجه به تشدید بارش ها در برخی ساعات پنجشنبه شب و تا ظهر جمعه احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر دور از انتظار نیست و احتمال بارش برف طی ساعاتی از پنجشنبه شب تا ظهر جمعه، به ویژه در گردنه ها وجود دارد.

وی از شهروندان و مسافران درخواست کرد، از بعداز ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه به دنبال شرایط جوی یاد شده از سفرهای غیر ضرور به ویژه در ارتفاعات و نقاط سردسیر استان پرهیز کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =