۷۰۸فقره جهیزیه به نیازمندان قزوینی اهدا شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۷۰۸ فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به نیازمندان و محرومان اهدا شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) که در راستای توانمندسازی و ارتقای زندگی مددجویان در ابعاد مختلف صورت می گیرید، اهدای جهیزیه به دختران تحت حمایت و هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت است.

وی افزود: طی ۹ ماهه سال جاری ۷۰۸ فقره جهیزیه به مددجویان تحت حمایت اهداء شده که از این تعداد ۳۹۰ نفر نوعروسان تحت حمایت و ۸۱ فقره برای ازدواج مجدد بانوان و ۲۳۷ فقره هدیه ازدواج برای پسران تحت حمایت بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در تأمین این تعداد جهیزیه قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه (کوثر) مشارکت داشت که میزان مشارکت ۱۷۰ فقره بوده است.

وی افزود: برای این ۷۰۸ فقره جهیزیه و هدیه ازدواج در مجموع اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد و ۸۱۳ میلیون تومان صرف شده است که همچنان بیش از ۳۰۰ نفر هنچنان در نوبت هستند.

صیادی یادآورشد: عموم مردم می توانند از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی ۰۲۸#*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان و محرو مان اهداء کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =