واقعه دردناک گلزارشهدای کرمان  دلهای مردم را داغدار کرد

استان چهارمحال وبختیاری طی پیامی ضمن محکومیت واقعه دردناک گلزارشهدای کرمان گفت: در سالگرد شهادت سردار دلها  خباثت و دئانت دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین باردیگر فاجعه ای خونین و غمبار رقم زد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام غلامعلی حیدری استاندارچهارمحال وبختیاری به شرح ذیل می باشد:

༺بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِّدیقین༻
در سالگرد شهادت سردار دلها خباثت و دئانت دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین باردیگر فاجعه ای خونین و غمبار رقم زد. این واقعه دردناک دلهای مردم را داغدار کرد.

این فاجعه نشان داد دشمنی عمال و ایادی شیطان، با مردم ایران نه تنها تمامی ندارد بلکه روز به روز شدیدتر و کینه توزانه تر می‌شود.

دشمن خبیثی که از ریختن خون بیگناهان، زنان و کودکان ابایی ندارد.

این واقعه جنایتکارانه را به شدت محکوم میکنیم و اطمینان داریم که نیروهای نظامی و امنیتی فداکار و مخلص ایران اسلامی در اسرع وقت مرتکبان این فاجعه دردناک و ضدبشری را شناسایی کرده و دیری نخواهد پایید که مجازاتی سخت و سنگین را خواهند چشید.

این واقعه دردناک را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری(دام عزه) و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای بازماندگان شهدای این واقعه صبر جمیل مسئلت دارم. ایزدمنان شهیدان مظلوم این فاجعه را با اباعبدالله الحسین(ع) و سیدالشهدای مقاومت، همنشین و محشور فرماید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1856658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =