افزایش آمار مجروحان حمله تروریستی کرمان ادامه دارد/ ۱۸۸ نفر مصدوم شدند

ایرنا نوشت: رییس مرکز اورژانس کرمان آخرین آمار شهدای ۲ انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را ۱۰۳ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد مجروحان ۱۸۸ نفر است که احتمال افزایش شمار شهدا نیز وجود دارد.

سید محمد صابری، رییس مرکز اورژانس کرمان شامگاه چهارشنبه گفت: برای انجام خدمات درمانی نیاز به انتقال مجروحان انفجار های تروریستی، بین بیمارستان هاست، درحالی که شهروندان درحال مراجعه به بیمارستان ها هستند و درخواست داریم به بیمارستان ها مراجعه نکنند و خیابان ها را خلوت کنند.

واکنش وزیر کشور به انتحاری بودن انفجار کرمان /شمار شهدا بیش از ۱۰۰ نفر است /دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در منطقه حضور دارند

تصاویر دلخراش از حمله تروریستی کرمان /از زنانی که زمین‌گیر شدند تا هندزفری خون‌آلود

وی همچنین با بیان اینکه هیچ کمبودی در کرمان برای درمان مجروحان از نظر پزشک، تجهیزات تخصصی، تخت و امکانات نداریم اظهارداشت: باوجود اینکه نیازی در این زمینه نداریم، با هماهنگی تهران امکان انتقال هوایی مجروحان مهیاس که در صورت نیاز این مهم انجام خواهد شد اما تاکنون کمبودی گزارش نشده است.

صابری آخرین آمار شهدای ۲ انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را ۱۰۳ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد مجروحان ۱۸۸ نفر است که احتمال افزایش شمار شهدا نیز وجود دارد.

وزیر کشور نیز با اعلام اینکه شرایط در کرمان عادی است از شهروندان خواست که نگران نباشند.

۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1856449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =