" صفاری" رئیس هیات کوهنوردی استان قزوین شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی رضا صفاری با ۲۲ رای به عنوان رئیس جدید هیات کوهنوردی استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین صبح امروز با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی، عباس علایی‌مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان واعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

در این مجمع ۲۳ نفر از اعضای مجمع حق رای داشتند که پس‌از رای‌گیری، رضا صفاری با کسب ۲۲ رای به عنوان رئیس جدید هیات کوهنوری و صعودهای ورزشی استان قزوین انتخاب شد.

همچنین شهناز طاهری به عنوان نائب رئیس، غلامرضا سالاری خزانه دار و محمدرضا محمدحسینی، محمد فرهاد کیایی و محسن رضایی به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

رضا صفاری، رئیس جدید هیات کوهنوردی استان قزوین به بخشی از برنامه های پیش روی خود اشاره کرد و گفت: بهبود زیرساختها، تکمیل سالن سنگنوردی، گسترش و توسعه پایدار کوهنوردی، برگزاری همایش های عمومی و حفظ و ارتقای جایگاه استان در مسابقات استانی و ملی، پیگیری اتمام خانه سنگنوردی، برگزاری مسابقات مستمر، ایجاد سایت هیات و استفاده از بخش خصوصی و توسعه ورزش همگانی از برنامه‌های مهم این هیات می باشد.

در پایان مراسم از شاهرخ آزادمنش، سرپرست سابق هیات تقدیر شد.

لازم به ذکر است رضا صفاری در حال حاضر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =