اداره کل به هیچ عنوان قصد جمع کردن ایستگاه میان آب را ندارد

جلسه بررسی مشکلات ایستگاه راه آهن میان آب بخش شاوور شهرستان کرخه برگزارشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سه شنبه ۵ دیماه ۱۴۰۲ جلسه بررسی مشکلات ایستگاه راه آهن میان آب با حضور سیدمحمد احمدی بخشدار شاوور، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای میان آب (سیدعلی) با مرادی مدیرکل راه آهن جنوب، معاونین فنی و رفاهی و روابط عمومی راه آهن جنوب برگزار گردید.


احمدی بخشدار شاوور ضمن تبریک انتصاب سرپرست اداره کل راه آهن جنوب بر لزوم رویکرد جدید در ارائه تجهیزات و امکانات رفاهی ایستگاه مسافربری میان آب تاکید نمود.

وی با بیان اینکه ایستگاه میان آب در بخش شاوور را از اولین ایستگاه مسافری راه آهن شهرستان کرخه از ریل جاده اندیمشک به اهواز است گفت؛ این ایستگاه بیشترین حجم مسافربری در شهرستان کرخه را تبادل میکند

ایشان ادامه دادند؛ نیاز به احداث پل عابرپیاده جهت ایمنی مسافرین بمنظور جابجایی از سکوها، پایش تصویری سکوها، ایجاد امکانات سرمایشی و گرمایشی، صندلی و سرویس های بهداشتی را از خواسته های اهالی شریف روستاهای منطقه برشمرد و افزود؛ جابجایی ایمن و ارتقاء سیستم خدمات دهی به اهالی منطقه میبایست در اولویتهای اول راه آهن باشد.

محمد علی مرادی سرپرست اداره کل راه آهن جنوب گفت: این اداره کل به هیچ عنوان قصد جمع کردن ایستگاه میان آب را نداشته است و فعالیت این ایستگاه مسافری برقرار میباشد و این صحبت از اساس کذب است.

وی همچنین در ادامه بیان داشت؛ منکر وجود نواقص در این ایستگاه نیستیم، ولی برای ارائه خدمات با کیفیت بهتر نیازمند همراهی و همدلی اهالی و ساکنان محترم و شریف روستاهای منطقه هستیم.

محمد علی مرادی در پایان به مردم این منطقه، مژده ی بهسازی ایستگاه میان آب و ترمیم نواقص موجود را داد و گفت: بروز رسانی امکانات و ساماندهی بیش از پیش ایستگاه به منظور رفاه حال شهروندان را در اولویت قرار خواهیم داد.


در پایان جلسه، مدیرکل راه آهن جنوب نیز قولهای مساعدی دادند که در کمترین زمان ممکن، کلیه موارد جهت خدمات دهی به مسافرین و اهالی شریف منطقه تامین گردد


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =