سخنگوی جبهه متحد اصولگرایی ابراز امیدواری کرد که مجلس نهم مجلس نمایندگان واقعی باشد.

به گزارش خبرآنلاين،  علي اکبر ولايتي، در نخستين گردهمايي جبهه متحد اصولگرايان  با بيان اينکه براي دستيابي به چنين مجلسي، فرمول اصولگرايي را که در اين 32 سال امتحان خود را پس داده پيشنهاد مي کنيم، گفت: فرمول 8+7 بعد از يکسال کار به دست آمده است و ممکن است برخي که اصولگرا هستند به آن ايراد داشته باشند. اما در ميان راه حل​هاي امتحان شده از نظر بزرگان و سابقه دارن و مجربين در حوزه​هاي سياسي، بهترين راه حل است.
وي با اشاره به برخي اعتراضات به ترکيب 8+7 که قابل نفي نيست، افزود: هدف از تشکيل گروه داوري اين جبهه آن نيست که آنها مجلس آينده را در اختيار گروه خود بگيرند.
اهم اظهارت ولايتي از اين قرار است:
·         اگر اضلاعي جبهه متحد را تشکيل داده​اند معني​اش بي توجهي به ديگر کانديداها نيست.
·         هر کس اصولگرايي را در قول، فعل وعمل نشان دهد، اصولگراست و اگر به مجلس برود، در مقابل انحراف مي​ايستد. اگر چنين کساني را سراغ داريد که در اعمالشان اين موضوع را اثبات کرده​اند و گزينه اصلح هستند، آنها را به ما معرفي کنيد تا هر کس که نمره بالاتري به دست بياورد به عنوان کانديداري اصولگرايي معرفي خواهد شد.
·         برخي در سال​هاي گذشته،آمدند و دولت تشکيل دادند که عقيده​اي غير از اصولگرايي داشتند. نهايتا هم مردم آنها را قبول نکردند و هم در رقابت با گروه​هاي داخلي، به بيگانه پناه بردند. اگر بيگانگان به گروهي کمک کند، به اين معني است که آنها از مردم دور شده​اند.
·         مجلس اول در جمهوري اسلامي، در برابر بني​صدر ايستاد. چرا که بسياري از عوامل نفوذي بيگانه از حاميانش بودند. اما مجلس به عدم کفايت او راي داد تا مردم از شر يک نفوذي خلاص شوند.
·         در فتنه 88، مجلس هشتم همکاري بزرگي با ديگر قوا داشت. ولي اگر شبيه مجلس ششم بود که برخي عليه کليت نظام هم قسم شده بودند، معلوم نبود در فتنه​اي که همه دشمنان جمهوري اسلامي هم پيمان بودند؛ چه مشکلات بزرگي براي نظام به وجود مي آمد.
·         ممکن است برخي بگويند که شما اصولگرا هستيد و عده​اي ديگر اصولگرا نيستند. اين در حالي است که منشور اصولگرايي که از سوي جامعتين تدوين شده، بهترين راهنماست.
مشروح سخنان وي را در گزارش نهايي خبرآنلاين از اين گردهمايي بخوانيد.
/29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    3 1
    آره واقعا ما هم خسته شدیم از این همه نماینده بله قربان گو