صحبت‌های گل‌محمدی پس از تساوی در اهواز؛ خوب نیست استقلال دست به این کارها بزند!

ایسنا نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفافات عجیب و غریبی در میانه بازی افتاد و خوب نیست استقلال با این بازیکنان و نوع بازی‌اش، دست به این کارها بزند.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پایان بازی گفت: «شرایط بازی مهیا نبود. زمین خوب نبود و اتفاقاتی که رخ داد که طبیعی نبودند.»

او ادامه داد: دو بار عقب افتادیم و شرایط طوری بود که باید جبران می‌کردیم. جبران‌کردن در این جو و زمین سخت است و بازیکنانم خیلی تلاش کردند. اتفافات عجیب و غریبی در میانه بازی افتاد و خوب نیست استقلال با این بازیکنان و نوع بازی‌اش، دست به این کارها بزند.»

گل‌محمدی همچنین گفت: «تساوی برای ما نتیجه خوبی نبود و با توجه به شرایط جدول هدف ما بردن بود. استقلال خوزستان بازیکنان فنی خوبی دارد و با توجه به نوع فوتبالش، جایگاهش اینجای جدول نیست.

او درباره پرتاب بطری از سوی هواداران حریف هم گفت: «باید در بحث هواداری فرهنگ‌سازی شده و مشکلات ریشه‌یابی و بررسی شود.»

سرمربی پرسپولیس با اشاره به کیفیت چمن زمین بازی گفت: «دو تیم دیگر هم در ورزشگاه غدیر بازی می‌کنند و نباید کیفیت آن به این صورت باشد. در این زمین نمی‌شود بازی و موقعیت‌سازی کرد.»

او افزود: «قبل از بازی به کیفیت خوب و فنی استقلال خوزستان اشاره کردم و فوتبال خوبی که ارایه می‌دهد و لیاقتشان اینجای جدول نیست.»

گل‌محمدی در بخش دیگری از این نشست گفت: «به هر حال نتایج آن چیزی که انتظار داشتیم نبوده و نتایج خوبی نبوده است اما باید در نظر بگیریم در یک فشردگی سخت مسابقات بودیم و پروازهای مختلف و مصدومیت‌ها، آنفلولانزا و ... در نتایج دخیل بوده است. کلا پرسپولیس در بخش حمله و ایجاد موقعیت خوب کار می‌کند اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. از نظر روحی و روانی تیم تحت قشار است و دوران سختی را طی می‌کنیم و سه بازی تا نیم‌فصل داریم و باید در این سه بازی حداکثر امتیازات را بگیریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم و در نیم‌فصل ریکاوری خوبی داشته باشیم. نیم‌فصل سختی را گذارنده‌ایم و تعطیلات زیاد و اتفاقات مختلف در شرایط ما تاثیرگذار بوده است.»

او در خصوص عملکرد نبیل باهویی نیز گفت: بازیکنی که وارد تیم جدید می‌شود نیازمند زمان و فرصت است تا خودش را با شرایط سازش دهد. امروز یک گل زد و فکر می‌کنم شرایط از این پس به‌خوبی پیش برود.

گل‌محمدی در پایان گفت: «این همه بی‌نظمی و اتفافات عجیب و غریب باعث شد شرایط خوبی در بازی رقم نخورد. یکی - دو پنالتی باید به سود ما اعلام می‌شد یا روی صحنه‌ای که گل دوم را دریافت کردیم، خطا شده بود. من آقای عرب‌براقی را داور سالمی می‌دانم. او بازی سختی را امروز قضاوت کرد و امیدوارم صحبت‌هایی که شده است، واقعا غیرواقعی باشد.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1850546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    همه تیم های مدعی چند تا چند تا گل میزنند و بازی روانی دارند مشکل فط برای پرسپولیسی هاست ؟! عبدی و مغانلو و اسدی و آل کثیر همه را دیپورت کردی در گل زدن ناتوان هستید بهانه نیارید
  • محمدرضا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام آقای گل‌محمدی لطفا یکم شجاعت داشته باشید اشتباه هایت راقبول کن،دیر تعويض می کنی به موقع تعويض نمی کنی درست انتخاب نمی کنی من چی بکم نعمتی سمت‌ چپ شده‌ نقطه ضعف تیم هیچ مدیریتی روی تیم نداری کادرفنی چه کار ه اندواقعابازی آنالیزمی کنیدآیاوقت سه دفاعه بودعمری چه اثری جز تخریب داردپاس نمی ده،عالیشاه دردربی گل زده عالی ولی دراین بازی ؟پاس های اشتباه، شوت های بی هدف ازروی خودخواهی، مهاجمین بی کیفیت، حیف پول تیم اعصاب خردکن.
  • سازنده IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    عجب زمین و زمان خوب نبودند! تازه داورها هم سالم و غیر سالم دارند! این لیگ پشیزی ارزش ندارد کاش استقلال از این لیگ کنار بره حتی به قیمت منحل شدن یا سقوط یارو عادت کرده به اینکه همه چیز به نفعش باشه از لحن حرفاش هم معلومه هووی گری می‌کنه که در ادامه کسی شک نکنه
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    پرسپولیس از نداشتن مهاجم تمام کننده رنج می برد در موقعیت شوت قرار می گرفتند ولی یک شوت درست و گوشه نمی زدند یا این زاهدی همش تو آفساید هست باز باهویی عملکردش بهتر از زاهدی است پرسپولیس باید به فکر دوتا مهاجم مثل آزادی .علیاری.. که در نوک وهدف عملکرد خوبی دارند باشد.یک دفاع چپ ایده آل میخواد با یک بازیساز جوان وگرنه با این سبک بازی به جایی نمی رسد
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    تیمهای ضعیف جلوی پرسپولیس همه بارسلون میشن.چون تمام بازیکنان اون تیم ازجون مایه میزارن که شایدفصل بعد یحیی بخرنش وتوتیم پرسپولیس بازی کنن. معضلی شده این تیمها
  • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    خدا کنه قهر نکنه
  • ناشناس IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    یعنی از کیاااا قراره امروز شکایت کنیددد.اولیش که حتنا داور🤣
  • تاج لنگی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    اتفاقاً هیج خطایی نبود گل ممد
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    اقای گل محمدی همیشه بهانه جویی میکند داور به شما کمک کرد تساوی کنید پنالتی تقدیمتان کرد
  • غریبه IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    کامل صحبتهاش رو بخونید مثل این چندسال اخیر دوباره عالم و آدم رو مقصر دونست از زمین و زمان گله کرد همه توی نتایج اخیر مقصر هستن به جز خودش،انگار جدی جدی خودشو خیلی بزرگ و کاربلد میدونه این تیم با این همه ملی پوش دست هر مربی باشه بهترین نتایج رو میگیره
  • بهراد IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    همیشه تو اهواز پرسپولیس مشکل داشته.چون بیشتر اهواز کی۳ کشن وبا کاراشون از اول تو هتل تا آخر بازی همه جا تیم رو میبرن توحاشیه..وداور هم در چند مسابقه اخیر کی۳ کش بوده.وکلا این فصل همه با سپاهان و کی۳ هستن.البته اوناهم دولتی اند..
  • amirali US ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    آقا،یایا،توخیلی وقته بدردِمربی بودن نمیخوری،اصلاازاولش هم توکِلاسِت ب مربی بودن نمیخورد.تویه بچهءزودقهرکن هستی،توقع داری همهءبازیها،تیمتوبرنده بکنن؟لطفابرو خونه ات واستراحتت رو بیشتر،فقط بعنوان تماشاگر،میتونی بیای استادیوم.
  • ج.م IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    یایا شما هم جایگاتون پنجم جدول نیست بلکه پایین تر است💙💙💙💙💙💙💙
  • متین IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    آقای گلمحمدی برو دعا بجون داور بکن به تیمت از باخت برگرداند خودتو مسخره کردی با این بازیکنان
  • NL ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    گناه آبی ها اسن است که گاهی از روی دست شما تقلب می کنند . آقای گل محمدی عزیز . چیزی که برای خود می پسندی را برای دیگران هم بپسند .
  • Mjs IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    همه در همین ورزشگاه و همین شرایط استقلال بردن جز تیم یحیی. داور هم که یه پنالتی مفت کمکتون کرد انتظار داشتین شما هی گل بخورین داور واستون جبران کنه
  • رضا کارگر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    باسلام: احتراما جروبحث این دو باشگاه فعلا بنفع تیم سپاهان است .که دارد میتازد. سالهای قبل اگرهم حاشیه داشت روزبعدازبازی تمام میشد.
  • محمد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    فقط بهانه میاره دیگه وقتش رسیده که بره
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    خواهشا ازفرهنگ تماشاچی شما صحبت نکن که همه دیدن هواداران لنگ تو دربی چه کارکردن و همچنین بازی با الدحیل
  • آرمان IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    همینکه باکمک داوریک امتیاز گرفتی بایدشاکرباشی والا همین هم نبایدمیگرفتی.ددموردپرتاب بطری هم این جواب بطریهایی بودکه طرفداران شادردربی کردن
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    پرتاب بطری از تماشاگران شما تو دربی شروع شد