رغبتی به گزارش عملکرد دارید یا سلفی با گلزار دوست دارید؟

علی رغبتی سال هاست در دل بدنه تخصصی ورزش کشور همیشه جایگاه های مهمی را داشته.

سپهر ستاری: او که هر بار یکی از دوستانش پستی در ورزش داشته، در کنارش بوده . از کمیته انتقالی فوتبال تا هیات مدیره پرسپولیس ، در سال های اخیر که بازنشسته شده ، خود را در تیم نزدیکان حمید سجادی قرار داده و جایگاه مهمی در تشکیلات وزارت ورزش دارد. دفتر برنامه ریزی و نظارت فدراسیون های ورزش.
چه کرده و خروجی گزارش های عملکردی اش چه بوده است؟ واقعیتش را بدانید هیچ کس نمی داند. اینکه گزارش های دقیق و پژوهشی این مدیر چه تحولی را در دوره حمید سجادی یا کیومرث هاشمی رقم زده است را هیچ کس به خاطر ندارد اما بیایید برای یک بررسی موردی برشی بزنیم بر حضورهای علی رغبتی در همین چند ماه اخیر ورزش کشور.
او یکی از معدود اعضای کاروان وررش ایران بود که تمام طول بازی های آسیایی را در هانگژو حضور داشت بی آنکه سمت مشخصی در تیم اجرایی باشد و نقشش در جایگاه ویژه بازی ها ، مشوق کاروان ایران بود، البته از جایگاه ویژه مسئولین!
کمی بعدتر هم چسبیده به رضا گلزار در مراسم فدراسیون تنیس و پست گرفتن این چهره سینمایی در ورزش.
بی آنکه کسی بداند شانیت حضور این مدیر بازنشسته در این جایگاه چیست ؟ این چند ماه رغبتی را با این اتفاقات از او دیده ایم. کاش او یا مجموعه وزارت ورزش درباره عملکردش توضیحاتی بدهند . اینکه خروجی ملموسی ورای سلفی با گلزار و کف و سوت برای ورزشکاران در هانگژو داشته است؟

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =