ایسنا نوشت:

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های این حزب با اشاره به گفتمان موتلفه اسلامی در انتخابات آینده اظهارداشت: گفتمان انقلاب اسلامی در دهه چهل هنگامی توسط امام(ره) مطرح شد که گفتمان مارکسیست ها گفتمان غالب کشور بود و در آن زمان موتلفه اسلامی تشکیل و هزینه‌های پایبندی به گفتمان امام و انقلاب اسلامی را در سخت ترین شرایط پرداخت و این برگ زرینی در تاریخ موتلفه اسلامی است.
اهم سخنان حبیبی را در ادامه بخوانید:
  • کسانی که به اقتصاد دولتی می اندیشند، نمی توانند بگویند به فکر اقتصاد مردم هستند.یکی از دلایل فشل بودن اقتصاد کشور دولتی بودن آن است.
  • دخالت دادن اجانب در رقابت های سیاسی کشور یک خیانت مسلم است. معتقدیم هر چند نظام ریزش‌هایی داشته، اما به لطف خداوند رویش های عمیق مذهبی در سطح کشور به وجود آمده که باید آن را توسعه دهیم.
  • حزب موتلفه اسلامی جلوتر از رهبری و در کنار رهبری حرکت کردن را مردود می داند، بلکه همه در هر جایگاهی که هستند باید پشتیبان ولی فقیه باشند و پشت سر رهبری حرکت کنند.
  • اطاعت از ولی فقیه را بخش مهم گفتمان موتلفه دانسته، می دانیم و خواهیم دانست. البته الان پیروی از ولایت کار مشکلی نیست، بلکه آن زمانی که گلوی حسنعلی منصور را مردی جوان چون شهید بخارایی به جرم اهانت به مرجعیت هدف قرار داد، ثابت کرده ایم در دفاع از ولایت هر هزینه ای را می پردازیم.
  • با هر کسی که دم از ولی فقیه بزند، اما به روحانیت و مراجع بی مهری کند به شدت مخالفیم. نماد اصلی روحانیت امروز جامعتین است. اصولگرایی منهای روحانیت اصولگرایی منهای اصولگرایی است.
  • خطر جریان انحرافی کمتر از جریان فتنه نیست، همان روحیه و اراده پولادین مردمی که برای خنثی کردن فتنه بود، باید برای خنثی کردن انحراف به کار گرفته شود.
  • در فساد بانکی اخیر دولت تصمیم برخورد جدی دارد، اما سوء مدیریت افراد غیر مصمم مشکلاتی را به وجود می آورد. مواضع جریان انحرافی و کجی های آنها نباید باعث قضاوت بی انصاف گونه درباره خدمات دولت شود، مسئولان در دولت باید این لکه ننگ فساد اقتصادی اخیر را پاک کنند.
 212219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =