۰ نفر
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
تاریخ انتشار بازی Skull and Bones اعلام شد

زومجی نوشت:شرکت یوبیسافت با پخش تریلر جدیدی در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ از زمان انتشار بازی Skull and Bones رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت در گیم اواردز ۲۰۲۳ از زمان انتشار بازی Skull and Bones رونمایی به‌عمل آورد. این ناشر فرانسوی تأیید کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ (۱۶ فوریه ۲۰۲۴) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5؛ ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر قرار می‌گیرد. بازی اسکال اند بونز در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و تاکنون چندین بار به تأخیر افتاده است.

بازی Skull and Bones گیمرها را برای کاوش در اقیانوس هند به دوران طلایی دزدان دریایی می‌برد. شما با یک کشتی کوچک و معمولی با نام Dhow (جهاز) کارتان را آغاز می‌کنید و با تلاش به یک ناوگان بزرگ خواهید رسید. در این مسیر باید خدمه را نیز راضی نگه دارید؛ مگر اینکه بخواهید آن‌ها به‌خاطر اوضاع نامساعد دست به شورش بزنند. امکان تجربه بازی به‌صورت انفرادی وجود دارد، اما در این ماجراجویی می‌توانید با دوستان خود نیز همراه شوید.

بازیکن‌ها در فعالیت‌هایی مانند شکار حیوانات، غارت قلعه‌ها و یورش و سرقت از کشتی‌های سرشار از ثروت شرکت می‌کنند. امکان پیوستن به سرورهای بازیکن دربرابر بازیکن نیز وجود دارد که در آن سایر گیمرها با حمله به کشتی شما درصدد سرقت گنجینه‌ها برمی‌آیند و درمقابل شما نیز می‌توانید تلافی کنید. میزان پیشرفت بازیکن‌ها با Infamy نمایش داده می‌شود. با تکمیل وظایف می‌توان Infamy به‌دست آورد و سلاح‌های جدیدی برای کشتی آزاد کرد.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1846252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =