پشت پرده مصوبه جنجالی پیش ثبت نام انتخابات مجلس به روایت عطریانفر 

عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، با اشاره به قانون جدید پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس، گفت: فرصت بسیار اندک یک هفته‌ای یا ۱۰ روزه‌ زمان کافی و مناسبی برای فراخوان دادن به نیروها برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نبود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد عطریانفر، فعال سیاسی اصلاح طلب در کافه خبر خبرآنلاین و در مناظره با ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، با اشاره به موضوع پیش‌ثبت‌نام‌ها در انتخابات مجلس دوازدهم و اصلاح قانون انتخابات گفت: آن مصوبه‌ مجلس اقدامی شتاب‌زده و تعجیلی بود و طبیعتاً اثرات و امواج خودش را این‌طور نشان می‌دهد که فرصت را از همه گروه‌های سیاسی دریغ می کند،هرچند شخصاً نسبت به مبانی آن تصمیم مجلس ایرادی ندارم، به این معنی که مثلاً دستگاه و سیستم برگزارکننده انتخابات مقدمه‌ای را تحت عنوان پیش‌ثبت‌نام معرفی کند، اشکالی به آن نیست. خیلی از قوانین ممکن است مصوب شوند و بعد از مدتی ممکن است موفق یا ناموفق باشند و تغییر یابند.

گپ و گفت جذاب عطریانفر و ایمانی؛ از تلاش نیروهای پنهان برای ساقط کردن «جمهوریت» نظام تا «افسردگی سیاسی»

ببینید | عطریانفر: مراقب فروش جنس جعلی در بازار سیاست باشید/ ایمانی: آنقدر روی امنیت تکیه نکنیم، مردم رفاه و امید هم می‌خواهند

وی ادامه داد: اما داستان و ماجرا از اینجا مشکل دار و غم‌انگیز می‌شود که جماعتی در پشت این مسئله شروع می‌کنند به سازماندهی پنهان که با یک قاعده قانونی آقایان می‌آیند سازوکاری را اعمال می‌کنند که این فرصت از گروهی مثل احزاب که مدعی هستند نقش‌شان در گرم و داغ کردن تنور انتخابات مهم است، گرفته و گفته شود آقای حزب الف یا حزب ب، آقای حزب اصولگرا و اصلاح‌طلب، شما بر اساس یک قاعده جدیدی فرصتی دارید که از درون نیروهای خودتان یک فراخوان بدهید تا اینها بیایند و در انتخابات مشارکت کنند. اما فرصت بسیار اندک یک هفته‌ای یا ۱۰ روزه‌ زمان کافی و مناسبی برای این قضیه نبوده است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1845024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =