اهتمام جدی سپاه وبسیج درپروژهای عمرانی چهارمحال وبختیاری قابل تقدیر است

سخنگوی شورای اسلامی شهرکرد گفت: اهتمام جدی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران و بسیجیان در پروژه‌های عمرانی و خطوط آب‌شهری و روستایی در چهارمحال‌ و بختیاری، بی‌بدیل و شایسته تقدیر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در جمع خبرنگاران گفت: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگزار در رخدادهای مختلف همچون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، کمک و مساعدت در بلایای طبیعی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه و امروز اهتمام جدی در پروژه‌های عمرانی و خطوط آب‌شهری و روستایی در چهارمحال‌وبختیاری، بی‌بدیل و شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، ادامه داد: این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

حیدری بیان داشت: بسیج همیشه در صحنه است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: بسیج در هنگامه‌های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

وی در پایان گفت: ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان و سپاه پاسداران سرافراز و ایثارگر چهارمحال‌وبختیاری به ویژه شهرکرد، موفقیت این عزیزان و اقتدار و بالندگی روزافزون شجره طیبه بسیج را در راستای آرمان های بلند امام راحل (ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =