کارگاه ابر باهار ویژه‌ی هنرمندان برگزار می‌شود

کارگاه ابر باهار به منظور شکوفایی خلاقیت به کمک آشتی با کودک درون ویژه‌ی هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این کارگاه که عصر روز چهارشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۲ توسط واحد فن‌آور افرامانا در سالن شاهین سرکیسیان خانه‌ی تئاتر برگزار می‌شود، هنرجویان و علاقه‌مندان، به صورت عمقی با کودک درون ارتباط می‌گیرند، نیازهای‌شان را پذیرا می‌شوند و در مسیر ادراک و ترمیم زخم های‌شان قدم برمی‌دارند.

بر اساس این گزارش، ایمان رضایی، تسهیل‌گر کارگاه ابرباهار، ضمن بیان این مطلب در خصوص برگزاری این کارگاه گفت: در این کارگاه علاوه بر این، بر تأثیر مستقیم آن بر خلاقیت هنری از طریق تمرینات عملی و کاربردی خواهیم پرداخت، ابزارهایی که هر هنرمند برای خلق اثر هنری، بیش از پیش به آن نیاز دارد. منظورمان از هنرمند، همه‌ی کسانی‌ است که برای بیان ذهنیات‌ِشان بیش از هر متریالی به احساساتی شفاف، بیان‌گر و خلاقانه نیاز دارند.

این تسهیل‌گر در ادامه یادآور شد: شفای کودک درون و درک عمیق آن، از لازمه‌های هر هنرمندی است تا بتواند در مسیر آشنایی و شفای کودک درون خویش، لایه‌های عمیق شخصیتی و خصوصن احساسات پنهان‌مانده و سرکوب‌شده را مشاهده، ابراز و ادراک کند و به بهترین شکل در زیست شخصی و حرفه‌ای، مورد بهره برداری قرار دهد. هم‌چنین در خلاقانه‌ترین شرایط ممکن، دست به خلق آثار هنری منحصربه‌فرد و جسورانه بزند.

کارگاه ابر باهار ویژه‌ی هنرمندان برگزار می‌شود

او هم‌چنین گفت: در کارگاه ابر باهار، در کنار هنرجویان و علاقه‌مندان، این مسیر پر از معجزه‌ی در آغوش کشیدن خود را تجربه خواهیم کرد و ملاقات متعدد و عاشقانه‌ای با کودک درون شگفت‌انگیزمان خواهیم داشت و در پایان بنا به شاخه‌ی هنری و علاقه‌مندی‌مان، اثر هنری‌ خود را فارغ از ترس‌ها، قضاوت‌ها وتمام احساسات بازدارنده، در کمال جسارت و تنها با تکیه بر احساسات و خلاقیت‌مان به نمایش خواهیم گذاشت.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1838772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =