هشدارهای اصلاح‌طلبانه در گردهمایی انجمن اسلامی دانشگاهیان/ صادقی: با تهدید و فشار بر منتقدان نمی‌توان ناکارآمدی ها را کتمان کرد

جماران سخنان ۲ چهره اصلاح‌طلب و هشدارهای آنان را منتشر کرد.

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات در نوزدهمین مجمع عمومی و پنجمین کنگره سه سالانه‌ انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: باید نگران ایران بعد از اصلاحات بود. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم عاملیت نداریم و فکر می‌کنیم همچنان تنها راه نجات کشور اصلاحات است. فکر می‌کنیم فقدان نهاد واسط میانجی کشور را به‌ اینجا رسانده است. آقای روحانی هنوز پاسخ نداده‌ با آن رأی که‌ در حد رفراندوم بود، چرا سکوت‌ کرد؟ جریان اصلاحات بعد از آن با ریزش شدید سرمایه اجتماعی مواجه شد.

آشفته شدن خواب تندروها و زیاده‌خواهان با کاندیداتوری روحانی /تعیین تکلیف انحصارگرایان برای شورای نگهبان!

واکنش سایت روحانی به اظهارات عجیب نماینده مجلس خبرگان /روحانی گفت «من از این توطئه نمی‌گذرم»

وی افزود: فجیع‌ترین جنایات انسانی و به عبارتی نسل‌ کشی در غزه در جریان است و متأسفانه ظرفیت‌های سازمان‌های بین‌المللی تا امروز نتوانسته این جنایت را خاتمه بدهد.

محمود صادقی؛ دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها هم در نوزدهمین مجمع عمومی و پنجمین کنگره سه سالانه‌ انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: با وجود تمرکز روزافزون، حاکمیت همه مشکلات جامعه را به دشمن نسبت می‌دهد و سهم خود را انکار می‌کند.

وی افزود :بر خلاف تبلیغات، امروز کشورمان یکی از سخت‌ترین دوره‌های اجتماعی و اقتصادی را می‌پیماید. با تهدید و فشار بر منتقدان نمی‌توان ناکارآمدی های حاکم را کتمان کرد. اصلاحات به روش مرسوم گذشته به صخره ستبر خورده‌ است.

۲۱۹۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1837551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =