چالش عجیب ترسناک‌ترین بازی جهان/ غیر از سکوت هیچ راه فراری نیست

این بازی ترسناک که قرار است برای هالووین رونمایی شود صحنه‌هایی از قدم زدن در یک جنگل مخوف را به تصویر می‌کشد.

تینا مزدکی _ در این بازی بازیکنان را به چالش می‌کشد تا در جنگلی ترسناک قدم بزنند. شما باید میکروفن رایانه شخصی خود را روشن نگه داشته باشید تا هرگونه صدایی از روی ترس (ناله، فریاد یا جیغ)، شنیده شود و در این صورت باید باز از نو شروع کنید.

بازی «فریاد نزن» ۱۸ دقیقه به شما فرصت می‌دهد تا از این محیط وحشتناک خارج شوید و اگر فکر می‌کنید که ایستادن در همان نقطه شما را از ترس نجات می‌دهد، باید دوباره فکر کنید چرا که زمان تنها وقتی که شما حرکت کنید معکوس شمارش می‌کند، بنابراین هیچ راه فراری از وحشتی که در انتظار شماست وجود ندارد.

هر بار ترس‌ها متفاوت هستند، بنابراین هرگز نمی‌دانید چه چیزی در انتظار شما است. برای اینکه این بازی واقعی‌تر باشد و آن را حتی بیشتر احساس کنید، کل بازی دارای جلوه‌ای به سبک دوربین فیلمبرداری دهه ۹۰ است، درست شبیه به فیلم کلاسیک «پروژه جادوگر بلر».

چالش عجیب ترسناک‌ترین بازی جهان/ غیر از سکوت هیچ راهی فراری نیست

این بازی توسط دو نفر به نام Joure و Joe ساخته شده است. آنها توضیح دادند:«این بازی عالی برای ترساندن دوستان و خانواده است.» حتی کوچکترین صدا یا نفس نفس زدن، جیغ محسوب می‌شود و باعث می‌شود شما ببازید و بازی را دوباره راه اندازی کنید.

بیشتر بخوانید:

این بازی که Don't Scream نام دارد، قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر و درست در زمان هالووین اکران شود.

منبع: thesun

۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1826865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =