اقدامات دستگاه قضایی استان در جهت صیانت از منافع مردم قابل تقدیر است

استاندار قزوین گفت: اقدامات اخیری که در جهت صیانت از منافع مردم و مقابله با سوءاستفاده از جریان‌های ناسالم در دستگاه قضا استان قزوین پیگیری می‌شود، قابل تقدیر و تحسین‌برانگیز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان قزوین که روز گذشته با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری کشور، آیت‌الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و تعدادی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهارکرد: هفته فراجا فرصت مناسبی برای تقدیر و قدردانی از تلاش‌های مجاهدان خاموشی است که شاید خیلی از مردم نسبت به این تلاش‌ها مطلع نباشند ولی این مجاهدت‌ها منجر به ایجاد آرامش و امنیت با ثبات در جامعه شده است و ما قدردان همه این زحمات خالصانه هستیم.

او افزود: اتفاقات خوبی توسط دستگاه قضایی استان قزوین در حال انجام است و مسئولان و مدیران این دستگاه نه تنها به مراجعه‌کنندگان پاسخ می‌دهند بلکه بر مسائل زمین مانده‌ای که نیازمند ورود آن‌ها است هم ورود جدی دارند.

اعلایی گفت: اقدامات اخیری که در جهت صیانت از منافع مردم و مقابله با سوءاستفاده از جریان‌های ناسالم در دستگاه قضا استان قزوین پیگیری می‌شود، قابل تقدیر و تحسین‌برانگیز است و تمامی این اقدامات هوشمندانه، مبنایی و با سلامت لازم انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تعامل بسیار خوبی بین دستگاه اجرایی و قضایی در جهت صیانت از منافع مردم در استان قزوین وجود دارد که برکات این تعامل را هر روز بیشتر از گذشته می‌بینیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به حماسه‌آفرینی مجاهدان فلسطینی اظهارکرد: سربازان جبهه مقاومت امروز پرچم کلمه حق را بلند نگه داشته‌اند و به کسانی که جز زبان زور نمی‌فهمند، توان ملت اسلام را تفهیم کردند که اتفاقات بسیار قابل توجهی است و نشان‌دهنده این است که امکان لازم برای استقرار کلمه الله در جامعه جهانی وجود دارد.

استاندار قزوین: در این مسیر دعای خیر مؤمنین و مسلمانان در پیروزی‌های جبهه مقاومت و تسریع در فروپاشی جریان کفر موثر است و امیدواریم پیروزی‌های جبهه مقاومت روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1824091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =