«فقط قلبم را از من بگیر» داستانی جنایی و روایتی از قتل بازیگری جوان است که افراد زیادی درگیر ماجرای قتلش می‌شوند ولی این معماها همچنان حل نشده باقی می‌مانند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «فقط قلبم را از من بگیر» نوشته مری هیگینز کلارک با ترجمه مهگونه قهرمان در 400 صفحه با قیمت 8 هزار تومان از سوی انتشارات پیکان منتشر شد.

 

این رمان داستان زندگی یکی از ستارگان سینما را روایت می‌کند که ناگهان متوجه می‌شود دوست نزدیکش قاتل است و چند روز بعد خودش هم به قتل می‌رسد.

 

ناتالی ستاره زیبا و مشهور تئاتر و سینما، ناگهان و به صورت اتفاقی به هویت قاتل دوست و هم اتاقی پیشین خود پی می برد. چند روز بعد جسد او در پارکینگ خانه اش پیدا می شود و انگشت اتهام به سوی کارگزار هنری و همسر سابق او نشانه می رود. رسیدگی به پرونده این قتل به دستیار جوان دادستان سپرده می شود و در حالی که امیلی بنا بر وظیفه با تمام قوا می کوشد که جرم متهم را به اثبات برساند، قلبش چیز دیگری می گوید. با گذشت دو سال از مرگ ناتالی، هیچ‌کس به قتل او متهم  نشده و دستیار جوان دادستان، همچنان این پرونده را پیگیری می‌کند...

 

نویسنده در این اثر معمایی را طرح می‌کند و خواننده اثر را تا پاراگراف انتهایی داستان سرگردان و متحیر نگه‌ می‌دارد.

 

مری هیگینز کلارک، نویسنده داستان‌های جنایی در سال 1927 در نیویورک به دنیا آمد و بعد از مرگ پدرش برای کسب درآمد، مشغول به کار شد و کم‌کم به نویسندگی روی آورد. بسیاری از آثار این نویسنده تبدیل به فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی شده‌ است. این نویسنده‌ بیش از 40 اثر منتشر کرده و اکثر داستان‌هایش به پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمان انتشارشان تبدیل شده ‌است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

58291 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =