این کتاب مجموعه ای است از سخنان نغز و جالب و طنز افراد مشهور در زمینه های مختلف چون مردم، مردها، زنان، نبرد دو جنس، عشق، ازدواج، فرزندان و خانواده، خانه، تقلب، طلاق، دوستی، شخصیت، طبقات بالاتر، ضمیر، آداب دانی و نزاکت، نصیحت، حرفه، کار، موفقیت و شکست.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «تیکه پراکنی» نوشته رزماری جارکسی با ترجمه هورزاد صالحی در 488 صفحه با قیمت 11000 تومان از سوی انتشارات پل منتشر شد. این کتاب مجموعه ای است از سخنان نغز و جالب و طنز افراد مشهور در زمینه های مختلف از ویژگی های زنان و مردان، عشق و ازدواج گرفته تا خرید، مهمانی و خواب.

 

«مردم، مردها، زنان، نبرد دو جنس، عشق، ازدواج، فرزندان و خانواده، خانه، تقلب، طلاق، دوستی، شخصیت، طبقات بالاتر، ضمیر، آداب دانی و نزاکت، نصیحت، حرفه، کار، موفقیت و شکست، جوایز، ورزش و فراغت، سرگرمی ها و تفریحات، خرید، تعطیلات و کریسمس، میهمانی، قلمرو حیوانات، طبیعت، تغییرات جوی، هنر و سرگرمی، معماری، موسیقی، اپرا، هالیوود و فیلم، آهنگساز، تئاتر، هنرپیشگان و بازیگری، اشتهار و نامداری، غیبیت و تبلیغات، تلویزیون و مسائل، طنز، کلمه، کلمات و دستور زبان، نویسندگان، کتاب، شاعری، اخبار و روزنامه نگاری، تعاریف، دشنام و نفرین» برخی از مطالب موجود در این کتاب است.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «من ترجیح می‌دهم زن باشم تا مرد. زنان می توانند بگریند، لباس های بامزه بپوشند و هنگامی که کشتی در حال غرق شدن است جزء افرادی هستند که نجات پیدا می کنند...!»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =