احداث بیش از ۲۱هزار مترمکعب مخزن آب آشامیدنی در قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: هم اکنون پروژه‌هایی به حجم کلی ۳۵هزار و ۴۰۰مترمکعب مخزن آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: اکنون پروژه‌هایی به حجم کلی ۳۵هزار و ۴۰۰مترمکعب مخزن آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین در حال احداث است مخزن‌های یاد شده در قالب ۲۴پروژه شهری و روستایی با حجم ۲۱هزار و ۱۵۰مترمکعب در حال اجراست.

او افزود: علاوه بر این، ۴۹مخزن پروژه‌های فاز اول محرومیت‌زدایی استان با حجم ۱۴هزار و ۲۵۰است که در قالب پنج مجتمع با همکاری سپاه و بسیج در حال اجرا بوده می‌باشد.

بیرنوندی عمده‌ترین پروژه را احداث مخزن ۱۰هزار مترمعکبی شهر مهرگان خواند که با اتمام آن، آب مورد نیاز خانوارهای متقاضی پروژه‌های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن تامین می‌شود.

این مسئول یادآورشد: با وجود مشکلات موجود، اجرای طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تامین آب آشامیدنی مردم در استان قزوین دنبال شده و نهضت خدمات‌رسانی به مردم ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان متذکر شد: تامین آب آشامیدنی با سختی بسیار و هزینه بالا صورت می‌گیرد و حفاظت از تاسیسات و تجهیزات و نیز مدیریت مصرف نعمت الهی آب می‌تواند تداوم خدمات مطلوب را به دنبال داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1820885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =