در دیدار رئیس​جمهور با حامیان انتخاباتی​اش چه گذشت؟

به گزارش خبرآنلاين عصر پنجشنبه برخي سايت​ها اخباري را از اين ديدار که بدون حضور خبرنگاران برگزار شده بود، منتشر کردند. اخباري که گوياي لحن تند رئيس​جمهور در قبال منتقدانش و قوه قضاييه بود و نشان مي​داد که او همچون گذشته همچنان از چهره​هايي چون مشايي، بقايي و رحيمي در برابر تمام اتهامات وارده، حمايت مي​کند.
با گذشت چند ساعت از انتشار اين اخبار، پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، روايتي رسمي از اين ديدار را مخابره کرد. گزارشي که در آن نام هيچ کس ديگري جز خود احمدي​نژاد در آن نيست و بار ديگر بر پاکدستي دولت تاکيد شده واين بار دولت دهم، ولايي​ترين و مومن ترين دولت نيز خوانده شده است.
گزيده مطالب مطرح شده از سوي رئيس​جمهور در اين مطلب به قرار زير است:
·         دولت روي خط امام(ره)، انقلاب و رهبري ايستاده و اگر همه دنيا هم عليه دولت بسيج شوند از اين خط نوراني كوتاه نخواهد آمد. اين دولت انقلابي‌تر، مومن تر، اصولي‌تر و به معناي واقعي كلمه ولايي‌تر پاي آرمان‌هاي انقلاب ايستاده است و مشتاقانه آماده است هزاران بار جان خود را در راه خدمت به مردم و آرمان هاي انقلاب فدا كند.
·         معتقدم آمريكايي ها و متحدينشان به خوبي فهميده بودند كه تحول عظيمي در بين ملت ها در حال وقوع است از اين رو طراحي كردند تا اين تحولات را قبل از آنكه به نقطه غيرقابل بازگشت عليه غرب برسد جلو بياندازند تا بتوانند آن را مديريت كنند.
·          دولت در مقابل تمامي هجمه‌ها عليه خود سكوت اختيار كرده است اما البته اين سكوت بي پايان نيست و چنانچه احساس كنيم آرمانهاي انقلاب به خطر مي افتد آنگاه مسئوليت عوض خواهد شد. كساني كه با بد اخلاقي، دولت را با زشت ترين عبارات متهم مي كنند نتوانسته اند و نخواهند توانست كوچكترين سوء استفاده را از دولت در محضر قاضي عادل اثبات نمايند.
·         اگر همه مستكبران و بدخواهان داخلي توان خود را بسيج كنند نمي توانند مانع حركت ملت به سوي قله هاي آرماني شوند. نه آمريكا و متحدانش و نه دنباله هاي آنان نمي​‌توانند لطمه​اي به ملت بزرگ ايران وارد نمايند.
·          كسي كه طرفدار رهبري عزيز است بايد عاشق امام زمان (عج) باشد. جمهوري اسلامي ايران بنيان گذاشته شده تا پرچم امام زمان(عج) را در جهان برافراشته كند و ولايت فقيه براي اين است كه دلها و ذهن هاي مردم را به سمت امام زمان(عج) سوق دهد.
·         در انتخابات سال 88 و مسائل مرتبط به آن برخي دولت هاي غربي ها و همسو با آن، عده‌اي در داخل كشور چنين مطرح مي كردند كه اگر يكبار ديگر اين دولت راي بياورد ديگر نمي توان آن را مهار كرد و حركت عدالت خواهي در سطح بين الملل غير قابل مهار خواهد بود.
·         كساني كه مشكلات و نارضايتي هاي مردم بخاطر سوء استفاده ها و عملكرد آنهاست و خودشان و خانواده هايشان با استفاده از بيت المال صاحب ثروت‌هاي هنگفت شده اند امروز مدعي دولت شده اند و تلاش مي كنند فضاي كار را براي دولت ناامن نمايند. كساني كه به دولت اتهام مي زنند به فضل الهي همانند گذشته در اين موضوع هم شكست خواهند خورد چراكه دولت پاك است و حتي يك ريال سوء استفاده هم نمي توانند عليه دولت اثبات كنند.
·          دولت نقشي در تخلف بانكي اخير ندارد. مخالفين دولت و كساني كه پشت اين جريان قرار دارند چنين تصور كردند كه فرصت مناسبي بدست آورده اند كه بواسطه آن دولت و برخي از معاونين و مشاورين رييس جمهور را متهم جلوه دهند، اين در حالي است كه دولت بدنبال برقراري عدالت است و صراحتاً اعلام كرده كه تا حد توان در اين مسير ايستادگي خواهد كرد و هرجا حقي از كسي ضايع شود، براي احقاق آن تلاش خواهد كرد و دولت آمده است تا از ظلم و بي عدالتي جلوگيري كند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    4 2
    بزرگترین اختلاس ایران در دولت شما اتفاق افتاده است نکنه شما مقصر نیستید امریکا مقصره
    • میثم IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
      1 2
      حرف های عوام و بی پایه و اساس نزنید آقای ناشناس