۰ نفر
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
۷۰۰دلار برای آخرین مدل لپ‌تاپ!/ عکس

دیجیاتو نوشت: ایسر با مدل‌های جدید سری نیترو ۵ به کاربران اجازه می‌دهد تا با پرداخت حداقل هزینه، به لپ‌تاپ‌های گیمینگ دست پیدا کنند.

ایسر امروز از لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدیدی از سری نیترو ۵ رونمایی کرده که قیمت بعضی از آن‌ها فقط ۷۰۰ دلار است. با کمک این محصولات، حالا همه می‌توانند به سخت‌افزارهایی برای بازی‌کردن با نمایشگر مناسب، سیستم صوتی خوب و راهکارهای خنک‌سازی مطلوب دسترسی داشته باشند.

مشخصات لپ‌تاپ‌های جدید ایسر نیترو ۵

مدل‌های رده بالای ایسر نیترو ۵ از پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل، پردازشگرهای سری RTX ۴۰ انویدیا، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه PCIe SSD داخلی بهره می‌برند. مدل‌های رده‌پایین هم از کارت‌های گرافیک RTX ۲۰، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی PCIe SSD استفاده می‌کنند.

۷۰۰دلار برای آخرین مدل لپ‌تاپ!/ عکس

جذاب‌ترین مدل در این سری جدید که در فروشگاه Costco حدود ۷۰۰ دلار قیمت دارد، از پردازنده نسل سیزدهم Core i۵-۱۳۴۲۰H اینتل به‌همراه کارت گرافیک RTX ۲۰۵۰، هشت گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD برخوردار است. این مدل البته در وب‌سایت ایسر با قیمت ۷۵۰ دلار فروخته می‌شود.

۷۰۰دلار برای آخرین مدل لپ‌تاپ!/ عکس

اگر بخواهید اندکی این پیکربندی را ارتقا دهید، می‌توانید دراِزای ۷۷۰ دلار به اینتل Core i۵-۱۳۴۲۰H با RTX ۳۰۵۰، هشت گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت دست پیدا کنید. با ۸۵۰ دلار نیز می‌توانید یک لپ‌تاپ قوی‌تر با اینتل Core i۵-۱۳۴۲H با RTX ۴۰۵۰ به همراه هشت گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD را تهیه کنید.

ایسر نیترو 5

ایسر نیترو 5

ایسر نیترو 5

ایسر نیترو 5

ایسر همچنین دراِزای دریافت ۱۰۰۰ دلار، به شما لپ‌تاپی از سری نیترو ۵ با پردازنده Core i۵-۱۳۶۲۰H اینتل، RTX ۴۰۵۰ همراه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD ارائه می‌کند.

ایسر نیترو 5

گفتنی است که همه مدل‌های جدید ایسر نیترو ۵ نمایشگر ۱۵.۶ اینچی فول اچ‌دی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارند. البته در برخی از بازارها ممکن است نسخه ۱۶۵ هرتزی این پنل‌ها را هم پیدا کنید. این محصولات از ماه اکتبر وارد بازار خواهند شد.

ایسر به‌خوبی می‌داند که همه کاربران مایل به پرداخت هزینه‌های سنگین برای دسترسی به لپ‌تاپ‌های گیمینگ نیستند و ازاین‌رو با مدل‌های جدید نیترو ۵ می‌خواهد نیاز این دسته از کاربران را برطرف کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1817946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =