مهر نوشت:

مدیر گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما از ساخت مستندی درباره حاشیه‌های سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه توسط گروهی از مستندسازان خبر داد.
حبیب الله والی‌نژاد درباره ساخت مستندی در خصوص سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه گفت: «چهار گروه مستندساز به تهیه‌کنندگی امیرحسین نوروزی حاشیه سفر حضرت آقا و اتفاقات جذاب و ویژه‌ این سفر را دستمایه ساخت مستندی قرار داده‌اند که احتمالاً در هفت قسمت به روی آنتن شبکه یک می‌رود.»
وی افزود: «استقبال مردم از مقام معظم رهبری و شکل عنایت و محبتی که نسبت به ایشان به شکل‌های مختلف در هر شهر ابراز می‌شد در تلاشی شبانه روزی در این مدت ثبت و ضبط شدند. ترسیم فضایی که در هر شهر قبل، حین و بعد از حضور آقا شکل گرفته بود نیز از دیگر مباحثی است که در مستند به آن‌ها پرداخته شده است.»
مدیر گروه حماسه و دفاع شبکه اول در پاسخ به اینکه آیا هماهنگی ساخت این مستند دشوار نبود و چرا تاکنون در این زمینه کم کاری شده است، اظهار کرد: «این سفرها شرایط خاصی دارد و هماهنگی‌های قبلی را می‌طلبد که به طور معمول تلویزیون وظیفه اصلی خود را پوشش دادن سفر و اخباری که در این زمینه اتفاق می‌افتد می‌داند. بنابراین در بخش مستندسازی چندانی زمانی گذاشته نشده است.»
والی‌نژاد تصریح کرد: «شاید تاکنون امکانات کافی وجود نداشته، اما در این سفر به واسطه هماهنگی خوبی که از جانب مدیر شبکه اول با دفتر نشر آثار آقا انجام و جلساتی که برگزار شد، آمادگی لازم برای کار را در ما به وجود آورد. همچنین به دلیل پیش‌بینی و هماهنگی مناسب همه کارها به خوبی پیش رفت.»
وی ادامه داد: «مکان‌ها از قبل دیده شده بود و یک روز پیش از حضور آقا در هر شهر نیز در آنجا بودیم. علاوه بر این گروهی از مستندسازانی ما را همراهی می‌کردند که دغدغه این کار را داشتند و با اعتقاد کار می‌کردند. همواره از شعار پرهیز می‌کنم، اما این افراد حقیقتا آنقدر جذب کار شده بودند که زمان برایشان مشخص نبود. هیچ کدام متوجه گذر زمان نمی‌شدیم و همراهی‌مان با مردم ما را جزئی از آن‌ها کرده بود و فارغ از کار تجربه بزرگی برایمان به حساب می‌آمد.»
حبیب‌الله والی‌نژاد، محمد سعیدی‌فرد، وحید امیرخانی، احمد شریف‌زاده، سیدمحمود حسینی، بهروز نورانی‌پور، محمد نوری، محمد میرزاعلی و محمد مهاجری اعضای مستندساز حاضر در این سفر هستند.
5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =