ایسنا نوشت:

رییس ستادکل نیروهای مسلح وجود جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران را قطعی دانست و گفت: اگر کسی در درون جامعه تهاجم قطعی دشمن را انکار کند، این کار کمک به دشمن است، چراکه مردم ما را در غفلت قرار داده است.
سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در مراسم افتتاح نمایشگاه "هجوم پنهان" تاکید کرد: کسانی که جنگ نرم را باور ندارند باید توبه کنند وگرنه جزء جبهه دشمن خواهند بود.
وی اضافه کرد: متاسفانه در جامعه خود شرایطی داریم که کسانی که دل در گرو دشمن دارند یا فریب‌خورده دشمن هستند، هم تهدید نظامی را تکذیب و هم جنگ فرهنگی را رد می‌کنند که همین دو موضع نیز دو تهاجم فرهنگی است.
رییس ستادکل نیروهای مسلح با انتقاد از کسانی که وجود جنگ نرم را انکار می‌کنند، اظهار کرد: غفلت از تجهیز عظیم و گسترده دشمنان و حضور آن‌ها در منطقه و به زبان آوردن تهدید از سوی آن‌ها علیه انقلاب اسلامی، همیشه جریانات سازشکار، فتنه و انحرافی را وادار کرده است که بگویند تهدید نظامی وجود ندارد. حالا چشم ما روشن شده است به این‌که جریان انحرافی می‌گوید ما به جنگ فرهنگی اعتقاد نداریم و این در حالی است که رهبر انقلاب همواره ابعاد جنگ نرم را بیان کرده‌اند، ولی در مقابل، کسانی که باید پیشروی برنامه‌ریزی برای مقابله با جنگ نرم باشند متاسفانه متاثر از جنگ فرهنگی دشمن هستند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    8 2
    من كمترين اگر جای سردار بودم می گفتم، كسانی كه جنگ نرم را قبول ندارند بيايند با هم صحبت كنيم همديگر را قانع كنيم.