تکذیب ادعای مدیران استقلال درباره جواد نکونام

ورزش سه نوشت: نزدیکان سرمربی استقلال تأکید کردند که نکونام مسئولیتی برای کاهش قرارداد بازیکنان ندارد.

صبح امروز بود که علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره استقلال، با حضور در برنامه ورزشگاه اعلام کرد که مدیریت باشگاه به سرمربی آبی پوشان مأموریت داده است تا او با بازیکنان تیم صحبت کرده و برای کاهش مبلغ قراردادهایشان، پای میز مذاکره بیایند.

استقلال برای جذب بازیکن خارجی جدید با مشکل سقف بودجه مواجه است و باید از مبلغ قرارداد اعضای تیم کم شود تا سقف بودجه 300 میلیاردی که در حال حاضر پر شده، کاهش یابد و آبی‌ها بتوانند بازیکن جدیدی را جذب کنند.

حالا عضو هیئت مدیره استقلال در شرایطی این خبر را در برنامه ورزشگاه اعلام کرد که پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه از نزدیکان جواد نکونام نشان می‌دهد که آنها ادعای خانی را تکذیب و اعلام می‌کنند که این وظیفه برعهده مدیریت باشگاه است و سرمربی تیم هیچ قولی در این خصوص نداده است.

این ادعای خانی در شرایطی مطرح شده است که بازیکنان تیم هنوز بابت فصل قبل مطالبات زیادی دارند و اگر هم اعضای تیم در نهایت با خواسته مدیریت باشگاه برای کاهش قراردادها موافقت کنند، به نظر می‌رسد که باید ابتدا طلب‌های سال قبل پرداخت شود تا اعضای تیم با خواسته مدیریت باشگاه موافقت کنند.

در پایان چیزی که مشخص است، انتشار اخبار متفاوت از سوی مدیران باشگاه و ادعای نزدیکان سرمربی است. این چندمین بار است که خود نکونام و یا نزدیکانش، ادعاهای تیم مدیریتی و اعضای هیئت مدیره را رد می‌کنند و خبر مذاکره نکو با بازیکنان جهت کاهش قراردادها نیز جدیدترین مورد رخ داده شده است که قویا از سوی اطرافیان سرمربی تکذیب شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1816205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =