شورای هم خانواده های صمت چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: هدف اصلی تشکیل شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان ایجاد تعامل، همکاری، همفکری وهمراهی بخش‌های مختلف صنعتی ،معدنی و تجاری استان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،فضل الله رحمتی درنشست شورای هم خانواده صمت استان افزود: رشد و توسعه صنعت ،معدن و تجارت استان بدون همکاری و همیاری کلیه دستگاهها و نهادهای عضو شورای هم خانواده صنعت معدن و تجارت استان محقق نخواهد شد.

رحمتی با تاکید بر ضرورت ایجاد هم افزایی در بخش صنعت معدن و تجارت استان افزود:شناسایی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ، معدنی ، صنفی و تجاری و یافتن راهکار حل موانع توسعه این بخشها از جمله مواردی هستند که در جلسات این شورا در راستای توسعه استان بحث و بررسی خواهد شد.

مدیرکل صمت استان گفت:تحقق برنامه ساخت داخل، فعال‌سازی واحدهای راکد و غیر فعال، تکمیل طرح‌های نیمه تمام با اولویت طرح‌های پیشران و نوآورانه و فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحدها، همچنین امیدبخشی عملکرد دولت ،در دستور کارجدی این شوراست.

رحمتی تصریح کرد:رشد ،آبادانی، توسعه و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت استان بدون همکاری و همیاری کلیه دستگاه‌ها و نهادهای عضو شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان محقق نخواهد شد.

همچنین در این نشست مدیران و نمایندگان شورای هم خانواده استان از جمله، اتاق بازرگانی صنایع ومعادن وکشاورزی،شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اتاق اصناف مرکز استان، نظام مهندسی معدن و مدیران بانک‌های صنعت و معدن و توسعه تعاون استان با تشریح عملکرد، مشکلات، چالش ها، زیرساخت ها ودیدگاه های سد راه تولید واقتصادمجموعه خود را تشریح کردند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1812799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =