مروری بر خبرهای حوادث عصر یکشنبه 8 آبان 90

فروکش کردن زمین در خیابان هنگام

خبرگزاری مهر نوشت: فروکش کردن زمین در خیابان هنگام باعث سقوط یک بونکر در آن شد. ساعت 13:1 دقیقه امروز یکشنبه ماموران ایستگاه 17 آتش نشانی در جریان فروکش کردن زمین در خیابان هنگام مقابل ایستگاه قرار گرفتند که بلافاصله ماموران با حضور در محل اقدام به ایمن سازی محل و مسدود کردن خیابان کردند. در بررسیهای آتش نشانان مشخص شد سطح خیابان به دلیل سستی و همچنین وزن سنگین بونکر نشست کرده و این خودرو به صورت نیمه واژگون در آمده است. هم اکنون آتش نشانان با استفاده از جرثقیل در حال تخلیه بار بونکر هستند تا آن را به حالت اولیه بازگردانند.
هم اکنون ترافیک در مسیر شمال به جنوب خیابان هنگام و اطراف آن سنگین گزارش شده است.

 

سقوط تیر برق روی خودرو سواری

سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نوشت: برخورد خودرو سواری با تیر برق در بزرگراه آبشناسان شکستگی تیر برق و سقوط آن روی خودرو سواری را به دنبال داشت.


 

ستاد فرماندهی آتش نشانی ساعت 10:07 دقیقه امروز با دریافت خبر رخداد این حادثه از طریق سامانه 125 بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 55 را به محل حادثه در بزرگراه آبشناسان، خروجی بزرگراه ستاری اعزام کرد.
به گفته علیرضا دامغانی نسب افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش نشانی تهران، برخورد خودروی سواری هنگام حرکت در خط کنار گذر بزرگراه با تیر برق منجربه شکستن تیر برق و سقوط آن روی خودرو سواری شده بود. وی افزود: رخداد این حادثه باعث سقوط تیر برق دیگری در فاصله 50 متری محل حادثه شده بود که آتش نشانان بی درنگ در اجرای عملیات ایمن سازی با کشیدن نوار هشدار دهنده و قطع کردن جریان برق خودرو از بروز آتش سوزی احتمالی و خسارت جانی جلوگیری کردند.
آتش نشانان با همکاری ماموران شرکت برق و پس از قطع کردن جریان برق تیرهای بزرگراه با بکارگیری جرثقیل تیر برق را از روی خودرو برداشته و خودرو آسیب دیده را به کناره ایمن بزرگراه انتقال دادند.
آتش نشانان همچنین راننده خودرو سواری را که سرش آسیب دیده بودبرای مداوا به امدادگران اورژانس سپردند.


28247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شروین IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    20 0
    دارم فکر میکنم که اگر خدایی نکرده این ماشین به جای ال 90 ؛ پراید / تیبا / مینیاتور / 206 بود چی میشد ...
  • بدون نام NO ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    3 0
    عزیزم اون فرورانش هست نه فروکش!!!!!!
  • علی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    1 0
    چرا کسی از کشته شدن 9 نفر توی جاده آبادان - ماهشهر حرفی نمی زنه.... جاده یی که سالانه تعداد زیادی از مردم این دو شهر رو داغدار میکنه .... جاده یی که الان نزدیک 5 ساله قراره دو بانده بشه و هنوز خبری نیست....