مهر نوشت:

عضو موسس جبهه پایداری در پاسخ این سئوال که آیا جبهه پایداری برای وحدت اصولگرایان حاضر نیست کوتاه بیاید،تصریح کرد: الان این طور شده که هفت نفر می‌خواهند طرفین دعوا را تعیین کنند و این منطقی نیست!
صادق محصولی در حاشیه مجمع عمومی دفتر تحکیم وحدت که در تالار مولوی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به ساختارگروه 7+8 گفت: می‌گویند همین ساختار را بپذیرید و مدعی هستند آقای حدادعادل به رهپویان و ایثارگران نزدیک است و آقای عسگراولادی به پیروان خط امام و رهبری و ما می‌گوییم حداقل یک نفر را نزدیک به ما بگذارید که از آن هشت نفر یکی برای ما باشد که حرف‌های ما را در داوری مطرح کنند.
وی توضیح داد: اگر یادمان باشد 5+6 اینطور بود که از هر سه ضلع دو نفر حضور داشتند و 6 نفر عضو کمیته اجرایی 5 نفر را با اجماع برای حکمیت انتخاب کردند، یعنی طرفین دعوا حکم را انتخاب کردند، اما الان این طور شده که هفت نفر می‌خواهند طرفین دعوا را تعیین کنند و این منطقی نیست.
گزیده سخنان وی به این قرار است:
·         {آیا جبهه پایداری برای وحدت اصولگرایان حاضر نیست کوتاه بیاید؟} من امیدوارم با توجه به روندی که وجود دارد، وحدت در شکل‌های مختلف امکان پذیر باشد و اگر وضع جامعه را بررسی کنیم، باید توجه داشته باشیم که کدام نوع به نفع نظام و گفتمان انقلاب اسلامی است. نامه‌ای که به جبهه پایداری داده شده است شامل پنج محور بود که بناست بررسی شود و این پنج محور از دو قسمت ایجابی و سلبی تشکیل می‌شود که در حال بررسی است.
·         معتقدم این اختلاس بزرگ مالی اخیر چند محور بزرگ دارد، از یک طرف کاری بسیار زشت و غیر قابل گذشت است و جرمی نیست که بتوان از آن گذشت، حتی اگر رقم پایین‌تر از آن باشد که گفته می‌شود. از طرف دیگر کار شبکه‌ای و مهندسی شده است، پس یک نفر در آن دخیل نبوده، بنابراین روشن می‌شود که نظامات بانکی اشکال داشته و این اشکال از دولت‌های قبلی به این دولت به ارث رسیده است. سازمان‌های نظارتی به موقع عمل نکردند و نباید می‌گذاشتند اختلاس به این رقم برسد، پس این‌که هر سه قوه به طور جدی به دنبال برخورد قاطع با این موضوع هستند را مثبت می‌دانیم و از آن استقبال می‌کنیم و باید هر سه قوه به صورت مشترک در تعامل با هم به طور جدی در برخورد با عاملان این موضوع اقدام کنند تا دیگر شاهد تکرار آن نباشیم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =