سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی و منابع مالی آن توضیح داد.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت و گوی مشروحی که با خبرآنلاین داشت، در خصوص فعالیت های جریان انحرافی از عوامل مختلف دخیل در فعالیت های آنها سخن گفت و افزود: عامل اول عامل «فکر و اندیشه» است. بر اساس ساختار فکری و اندیشه‌ای آن‌ها ، جریان انحرافی به مجلس نگاه می کند. اگر شما بخواهید این ساختار فکری و اندیشه‌ای را بررسی کنید می توانید در مجموعه کلمات این لیدر جریان انحرافی و کسانی که اطراف موضوع هستند متوجه آن بشوید.
وی افزود: آنها  بحث‌های متعددی که راجع به امام زمان، راجع به مقدرات و راجع به مسایل دیگر مطرح می کنند و این جای دغدغه و نگرانی دارد. نگرانی آقایان هم همین است. اگر نمایندگانی به این شکل به مجلس رفتند آیا در آینده برای کشور تنشو چالش ایجاد می کنند یا نه.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز  ادامه داد: نکته دوم استفاده از جایگاه قدرت است. لیدر این جریان الان رییس دفتر رییس جمهور است. در حالی که مقام معظم رهبری به صراحت عنوان کردند که نباید از مسایل دولتی در این رابطه استفاده کنند. مسئله آن‌ها تعیین نماینگان است در مناطق دور و شهرستان‌ها. طبق آن چه که نقل کرده‌اند آنها پروژه‌هایی را مطرح می کنند و آن پروژه را زخمی می کنند و بقیه بودجه را صرف انتخابات می کنند.
سالک همچنین گفت: آنها شاید دنبال برنامه‌ای باشند که بتوانند آن اندیشه‌ها و افکار را عملی کنند و آن هم با دستیابی به کلید قدرتی مانند مجلس. لذا مجلس بسیار مهم است و در راس امور است و باید کسانی وارد آن شوند که دلسوز مسایل کشور باشند. این بحثی که ما در منشور اصولگرایی مطرح کرده‌ایم مجموعه ضوابطی است که از مجموعه فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری گرفته شده است. حالا اگر کسی بخواهد خارج از این معیار‌ها به مجلس برود معلوم نیست که مجلس آینده با چه مسئله‌ای روبرو می شود. نکته بعد اینکه کسی که از این کانال وارد مجلس می‌شود و وامدار این جریان باشد باید طبق خواسته های آن کسی که به او از ثروت یا قدرتش وام داده عمل کند و نمی تواند خارج از آن عمل کند، زیرا که با او برخورد خواهد شد. این است که نگرانی به وجود آورده است.
متن کامل گفت وگو با وی را اینجا بخوانید.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =