سایت روزنامه ایران نوشت:

در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» که چهارشنبه شب در سینما فلسطین برگزار شد هنرمندانی نظیر مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، حامد بهداد، لیلا حاتمی و مازیار میری شرکت داشتند.
مهناز افشار: فرش قرمز ربطی به گیشه ندارد
مهناز افشار در حاشیه این مراسم گفت: «برپایی فرش قرمز ربط چندانی به کمک به گیشه فیلم نداشته و بیشتر فضایی است برای ارتباط مستقیم میان هنرمندان و مخاطبان عام سینما.»
افشار که از برگزار نشدن این مراسم راس ساعت مقرر که هفت عصر بود گلایه داشت در این باره گفت:«فکر می‌کنم برگزاری مراسم فرش قرمز در ایران ربط چندانی ندارد با آنچه در سراسر دنیا به این نام ارائه می‌شود. در مورد همین مراسم بنا بود ساعت 7 برگزار شود اما با یک ساعت و نیم تاخیر و حدودا ساعت هشت و سی دقیقه شروع شد.»
افشار با ابراز رضایت از حضورش در فیلم «سعادت‌آباد» گفت: «خوشحالم که در یکی از تجربه های خوب سینمای ایران که عوامل یکدستی داشت حاضر شدم.»
حامد بهداد: از خدا می‌خواهم همه را به راه راست هدایت کند
حامد بهداد دیگر شرکت‌کننده این مراسم بود که در پاسخ به سئوالی درباره شایعاتی که پیرامون دستمزد بالایش برای حضور در سریال «سقوط آزاد» مطرح شده بود گفت: «اول از خدا میخواهم همه را به راه راست هدایت کند و بعد این را بگویم که من کسی نیستم که بخواهم برای همکارانم شرط تعیین کنم. من بازیگر فیلمفارسی نیستم که بخواهم برای یک تیم تولید شرط تعیین کنم. البته این را هم بگویم که برای تمام بازیگران فیلمفارسی از مرحوم فردین گرفته تا ناصر ملک‌مطیعی، بهروز وثوقی، پرویز فنی‌زاده و استاد خسرو شکیبایی احترام قائلم و به اندازه خودم از بازی‌های آن‌ها آموخته‌ام.»
میری: یکی از بهترین تجربه‌های سینمایی‌ام بود
مازیار میری کارگردان «سعادت‌آباد» نیز در این نشست با استثنایی خواندن پشت صحنه کار گفت:«یکی از بهترین تجربه‌های سینمایی‌ام را در این کار تجربه کردم و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تمام بازیگران در جهت ایفای درست نقش خود هر آنچه در توان داشتند، ارائه کردند.»
5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دیاکو IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    35 5
    خدا شما را باید به راه راست هدایت کند که پرویز فنی زاده و خسرو شکیبایی را بازیگر فیلم فارسی می دانید
  • بدون نام IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    17 1
    خسروبازیگر فیلم فارسی نیست هامون فیلم فارسیه اقای بهداد عزیز
  • بدون نام US ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    20 3
    يا ما نفهميديم فيلمفارسي چيه يا شما يا مرحوم خسرو شكيبايي.
  • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
    2 3
    خدا همه را عاقبت بخیر کند حامد جان! برایت دعا می کنیم مانند کسانی که نام بردی، عاقبت بخیر شوی
    • شهروز IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
      3 4
      اونا حواسشون بود چی کار می کنن. این آقا خودشم نمی دونه داره چی کار می کنه.عاقبت به خیری عقل و درایت نیاز داره و حواس جمع.اگه اوضاع فرهنگ و هنر ایران انقدر وانفسا نبود الان آقای بهداد داشت تو جمع دوست و رفیقاش ادا و اطواراشو درمیاورد نه تو سینما و تلوزیونی که سطح سلیقه مردمو می خواد در حد همین آقا نگه داره
  • بدون نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
    1 3
    aشماهم احتمالا حامد بهداد رو نميشناسين، يا بازيشو نديدين. بي خيال شو دوست عزيز.
    • شهروز IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
      3 4
      دیدیم دوست عزیزتر. همین چند وقت پیش پنج دقیقه بازی غیرقابل تحملش رو توی سریال سقوط آزاد دیدیم. قبلش هم بازی خجالت آورشو توی فیلم زندگی با چشمان بسته نیم ساعت تحمل کردیم. قبل ترش هم بارها دیدیم و تاسف خوردیم به حال و روز این آقا و طرفدارای ناآگاهش. بی خیال باید امثال شمایی بشید که این آقا رو انقد بزرگ کردید که دیگه خودشم باورش شده بازیگره. تهیه کننده هم تا وقتی سطح سلیقه و خواست مردم اینطور باشه میره به سمت چنین آدمهایی. حالا کی باید سطح سلیقه ی مردم رو بالا ببره خودش حلقه ی مفقودس
  • ناشناس US ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    3 1
    بهداد یک اسطوره ی تمام نشدنی است چاکر هر چی بازیگر مشهدیه (بهداد عطاران کیانیان ارجمندو........)
  • بدون نام US ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    3 0
    بهداد یکی یکدونه است