در پایان جلسه علنی امروز بیانیه 231 امضایی نمایندگان قرائت شد.

به گزارش خبرآنلاين، در اين بيانيه با اشاره به سقوط بن علي، مبارک و قذافي آمده بود: سقوط ديکتاتورهاي منطقه نشانه اين است که مستضعفان در مقابل مستکبران پيروز مي​شوند. با سقوط آنها منحني نزول آمريکا سير خود را با شتاب طي مي​کند. کما اينکه ما امروز شاهد جنبش وال استريت به عنوان فرياد بلند ملت آمريکا هستيم.
در ادامه اين بيانيه امده بود: هلاکت حاکم جبار ليبي نشان از شکست سياست هاي فرافکنانه آمريکا بود که اتهام ترور سفير عربستان را به ايران زده و از احمد شهيد خواسته تا گزارش​هاي منفي عليه حقوق بشر در ايران ارائه دهد و افکار عمومي جهان و کشورش را از اقدامات خودش دور کند.
در پايان اين بيانيه نمايندگان خطاب به آمريکا اعلام کرده بودند که هيچ توطئه​اي نمي​تواند در اراده ملت ايران که پيرو مقام معظم رهبري هستند، خللي ايجاد کند بلکه روز به روز در جهت تحقق اهداف ايران به پيش خواهد رفت.
گفتني است غلامرضا کرمي​راد نماينده کرمانشاه در نطق امروز خود از حضور مقام معظم رهبري در اين شهر تشکر کرده و مراتب ارادت مردم حوزه انتخابيه​اش را ابلاغ نمود. وي در پايان از شهردار تهران خواست تا به مناسبت سفر مقام معظم رهبري به کرمانشاه، بزرگراهي در پايتخت را «کرمانشاه» بنامد.
گروه دوستي پارلماني بوليوي از مهمانان جلسه علني امروز مجلس بودند که باهنر به آنها خيرمقدم گفت.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    3 1
    خوب شد نگفته وال استریت اسلامی>>><<<