شما نظر دادید/ از زاکانی انتظار عذرخواهی نداریم؛ «عذرخواهی مسئولین به‌خاطر اشتباهات تکراری، توقع بی‌جا است»

طی یکی دو سال گذشته حوادث شهری سبب‌ساز مرگ یا آسیب‌های جسمی به شهروندان تهرانی شده است، اما در مواجهه با این مسائل شهرداری تهران بدون عذرخواهی از شهروندان از کنار حوادث عبور کرده است، از مخاطبان خبرآنلاین پرسیدیم آیا عذرخواهی نکردن شهردار تهران از مردم پایتخت را قابل قبول می‌دانید یا خیر؟ پاسخ بخشی از مخاطبان در این گزارش آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران از همان روزهای اول با انتقادات زیادی همراه شد، نقدهایی که تا امروز هم ادامه دارد، اما یکی از آخرین نقدها به شهردار تهران عدم پاسخگویی به شهروندان است، طوری‌که حتی بعد از حادثه تلخ قطع شدن دست کودک ۹ ساله در پله برقی ناصر امانی عضو شورای شهر تهران اعلام کرد من به‌جای شهرداری عذرخواهی می‌کنم، عذرخواهی نکردن از شهروندان توسط شهرداری چیزی بود که بعد از مرگ تلخ تعدادی از پرسنل شهرداری و انتظامی در ماجرای ریزش ساختمان در منطقه خلازیر ادامه پیدا کرد. با توجه به این رفتارها خبرگزاری خبرآنلاین از مخاطبان خود پرسید، با توجه به حوادث اخیر آیا عذرخواهی نکردن شهردار تهران از مردم پایتخت را قابل قبول می‌دانید یا خیر؟

تعداد بسیاری از واکنش‌ها توسط مخاطبان این بود که از شهردار تهران برای عذرخواهی کردن از شهروندان انتظاری ندارند، مثلاً حسین نوشت که: «ازش انتظاری نیست.»

علی هم نوشت که «شما از یک کاندیدای پوششی چه توقعی دارید؟» به‌نظر می‌رسد اشاره علی به حواشی انتخابات ریاست جمهوری برمی‌گردد. یا کاربری که خودش را معرفی نکرده نوشته که : «عذرخواهی نکردن از ویژگی‌های ایشان است.» حسین هم با لحنی کنایه‌آمیز نوشته که: «وقتی یک کار نابلد پست می‌گیرد...»

کاربری که خودش را ایراندوست معرفی کرده، درواکنشی مشابه حسین نوشته که: «عذرخواهی به خاطر اشباهات تکراری، یعنی توقع بیجا از مسئولین بدون تخصص و همیشه در صحنه ما...!!»

کاربر دیگری هم سعی کرده این‌گونه جواب پرسش ما را بدهد: «همین که پدر اون کودک رو جریمه نکرده و از خانواده کشته شدگان تخریب ساختمان خسارتی نگرفته ، شهردار فکر می‌کنه که خیلی انسانی و مداراگونه عمل کرده»

هیوا هم با انتقاد به خبرآنلاین و با این رویکرد که سوال اساساً اشتباه است نوشته: «چه سوال مسخره ای تاحالا کدوم مسئولی بابت این‌همه بی‌مسوولیتی عذر خواسته که آقای زاکانی دومی باشه.»

مخاطبی که خودش را جعفر کعرفی کرده برای خبرآنلاین نوشته که: «عذر خواهی شاید همراه با استعفاء شهردار تهران وشهردار منطقه ۱۹ کارساز باشه.مسئولین رده بالای مملکت شما را قسم به خون پاک شهدا دست از پست‌های فامیلی بردارید هرکسی و با تخصص و تجربیاتش به کار بگیرید. بیش از این به مملکت ضربه نزنید امثال زاکانی‌ها جز سرافکندگی مملکت هیچ دستاوردی ندارند. بیشترین ضربات مملکت ما از انتصابات غیر کارشناسی براساس اتتخاب اقوام و فامیل مسئولین است.»

شما می‌توانید نظرات بیشتر را اینجـــــــــا بخوانید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1799345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =