فارس نوشت:

وزیر علوم با تاکید بر اینکه شرایط دانشگاه‌ها را طوری فراهم می‌کنیم که هر کسی با هر تفکری که دارد بتواند در دانشگاه‌ها ادامه تحصیل بدهد، گفت که بورسیه دانشجویان خارج از کشور مرتبط با جریان فتنه سریعاً قطع می‌شود.
کامران دانشجو درباره تمهیدات این وزارتخانه در قبال دانشجویان بورسیه‌ای که با استفاده از پول بیت‌المال بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند، گفت: در آموزش عالی کشور با کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به هر یک از 4 کاندیدا مطرح رای داده و یا در ستاد آنها فعالیت کرده است، با توجه به اینکه آن 4 نفر را نظام در معرض رای مردم گذاشته ، هیچ مشکلی نداریم و این حق افراد است که در هر ستادی فعالیت کرده و به هر کسی رای بدهند.

وی ادامه داد:‌ نه تنها ما با این افراد هیچ مشکلی نداریم بلکه قدردانی هم می‌کنیم که در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کردند، اما بحث اصلی اینجاست که بعد از 9 دی و نماز جمعه خرداد حضرت آقا که امت و ملت اتمام حجت کردند از این تاریخ به بعد دیگر بحث، بحث رأی نبوده و کسانی که از عوامل فتنه سبز باشند را معاند نظام می‌شناسیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: نه تکلیف دانشگاه‌ها و بلکه تکلیف نظام با معاندین نظام کاملا مشخص است.

دانشجو با بیان اینکه نه ما می‌توانیم و نه ملت به ما اجازه می‌دهند که از بیت‌المال به معاندین نظام اختصاص دهیم، گفت: هرکجا مصداقی وجود داشته باشد و مراجع ذی‌صلاح و نه سلیقه به ما معرفی کنند که جزء فتنه و از عوامل فتنه است و ما اطلاع پیدا کنیم حتما اگر بورسی داده شده باشد، بلافاصله قطع می‌کنیم.

وی گفت: اما از طرف دیگر شرایط دانشگاه‌ها را طوری فراهم می‌کنیم که هر کسی با هر تفکری که دارد بتواند در دانشگاه‌ها ادامه تحصیل بدهد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • واقع بين IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
    22 1
    اقاي كامران دانشجو ايا جنابعالي معاند را براساس قانون اساسي تعريف و بيان مي فرمائيد يا براساس تفكر و انديشه خودتان!؟ ايا معاند را مخالف با خودتان نمي دانيد!؟ ايا ميدانيد زماني كه پست و مسئوليتي به شما واگذار مي گردد ديگر نبايستي جناحي بينديشيد!؟ بعيد مي دانم به اين موضوع رسيده باشيد!؟چرا كه اگر صحت داشت وضع دانشگاهها بهتر از اين مي شد يا حداقل روند گذشته خود را طي مي نمود و زوال نمي يافت. راستي از پرونده اختلاش شما در استانداري تهران چه خبر !؟
  • واقعیت گرا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    2 0
    یعنی نخبگان باید هر چی گفتید بگن چشم پس نخبه به کی میگن.اگه هر چی رو که بگید قبول کنند که دیگه دنبال علم نمی روند و میگن همین چیزهایی که هست رو قبول داریم. حالاا نخبگان غیر ایرانی آنقدر جرات دارند که نظریه اینشتین که یک ایرانی حتی نمی تواند به آن فکر کند را نقص کنند.