رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز شنبه مهمان کافه خبر خواهد بود.

 به گزارش خبرآنلاین،علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس ششم, مجلس هفتم و مجلس هشتم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم است.
وی که مدرک فوق لیسانس روابط بین الملل دارد، پیش از این سابقه معاونت وزارت امورخارجه در دوران علی اکبر ولایتی را داشته است.
آخرین اظهار نظر او مربوط به سناریوی مقامات آمریکایی و ادعای تماس با ایران بود که بروجردی در جمع خبرنگاران پارلمانی اعلام کرد :آمریکایی ها اگر سندی دارند آن را ارائه کنند.
کاربران محترم می توانند در صورتی که سوالی از رئیس کمیسیون امنیت ملی دارند ، در بخش کامنت ها آن را طرح کنند.
/212 212
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    5 1
    آقای بروجردی شما که یک دیپلمات هستید بعید بود درباره سناروی آمریکا این جوری حرف برنید که او ارزش ترور ندارد. لاریجانی در سوئیس خیلی خوب جواب داد. شما هم یاد بگیرد.
  • بدون نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    7 2
    می گن شما در دوران حضورتان دز وزارت خارجه تیم داشتید و باندی بودیدد. این هم که می گن شما از معاودین عراقی درسته ؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    3 0
    به نظرتون به این گزارش گر حقوق بشر اجازه بدیم بیاد ایران بهتر نیست. این جوری مدام می گن نذاشتین ما بیایم. انجوری دیگه بهانه ای ندارن.
  • بدون نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    0 5
    سوال من اینست .من تا بحال فکر میکردم نامبرده فقط یک طلبه است حلا که او تحصیلات اکدمی دارد ...
  • قاضی IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    2 0
    آینده نظام سیاسی لسبی را چطور پیش بینی می کنید مثل ما می شن یا مثل ترکیه؟
    • بدون نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
      0 0
      مثل مايعني دموكراسي ديگه.درسته؟؟!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    3 0
    این باند نیوریورکی ها که می گن در دوران اصلاحات در وزارت خارجه بودن چقدر درسته؟ واقعا اینا این قدر قدرت داشتند.
    • فرودگاه متعلق به مردم بروجــرد است. دکتر CZ ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
      1 2
      فرودگاه متعلق به مردم بروجــرد است. دکتر هادی مقدسی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در برنامه خانه ملت که شب گذشته از شبکه افلاک لرستان پخش شد به صورت مبسوط درباره فرودگاه حضرت آیت الله العظمی بروجــردی صحبت نمود. وی با اشاره به روند ساخت این فرودگاه گفت تمامی زمین فرودگاه بروجــرد در خاک این شهرستان است و جز مصوبات دولت برای این شهرستان بوده و به هیچ عنوان از بروجــرد خارج نخواهد شد. رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن یادآوری سخنان رییس جمهور در جمع مردم ملایر گفت رییس جمهور پاسخ مناسب آنها را داده و این فرودگاه متعلق به مردم بروجــرد است. مقدسی با یادآوری بودجه اختصاصی فرودگاه حضرت آیت الله العظمی بروجــردی افزود: مجوز کمیسیون ماده 32 این پروژه اخذ شده و
    • نامه فدایت شوم از «لار» برای علاالدین CZ ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
      4 1
      نامه فدایت شوم از «لار» برای علاالدین بروجردی مربوط به موضوع » بروجرد به گزارش آتی نیوز به نقل از قاصد، این خبر در حالی در شهرستان لار منتشر شده که این شایعه نیز که بسیاری از مردم بروجرد به خاطر برخی وعده های عملی نشده آقای بروجردی درباره اجرای طرح های بزرگ از جمله ایجاد فرودگاه، راه آهن و راه اندازی سیمای بروجرد از وی ناراضی هستند نیز در این حوزه انتخابیه منتشر شده است. این شایعه حاکی از آن است، علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بواسطه نسب خویشاوندی با روحانیون و بزرگان شهرستان لار قصد دارد برای انتخابات آینده در این شهرستان نامزد شود.
    • بروجردي در جمع خبرنگاران: نامه كروبي منط CZ ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
      1 1
      بروجردي در جمع خبرنگاران: نامه كروبي منطق قابل قبولي ندارد جام جم آنلاين: عضو كميته پيگيري مسائل بازداشت شدگان اخير از بازديد اعضاي اين كميته از زندان اوين خبر داد و در باره نامه كروبي گفت: نامه كروبي منطق قابل قبولي ندارد. به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين ، علاالدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در حاشيه جلسه علني امروز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با بيان اينكه اعضاي كميته ويژه مجلس جهت بررسي وضعيت بازداشت شدگان اخير بعد ازظهر امروز از زندان اوين بازديد مي كنند، گفت: قرار است از كل بازداشتگاه‌هايي كه اسامي آنها مطرح و افرادي كه در آنجا بازداشت هستند، بازديد كنيم. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از بازداشتگاه‌هاي «شاهپور» و «پاسارگاد عشرت آباد» هم بازديد مي كنيد، گفت: اي
  • لارستانی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    5 1
    سوال من سیاسی نیست امامیخوام بدونم چرا ایشان از کاندیداتوری لارستان کنار رفتند و با کنار رفتنشان وحدت لارستان را به هم زدند مامنتظر پاسخ ایشان هستیم !
  • بدون نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    3 0
    علت نا کارآمدی سیستم دیپلماتیک ایران چیست؟ چرا وزارت امور خارجه در دولت نهم و دهم در مذاکرات در حال عقب نشینی است؟ انگیزۀ این همه آدم بیسواد از پیوستن به وزارت امور خارجه چیست؟ چرا وزارت امور خارجه روی روشهای سنتی که عمر آنها به زمان شاه مخلوع باز میگردد پا فشاری دارد؟ چرا مجلس در مقابل این... نمیایستد ؟ آیا یک سفر خارجی ارزش این همه خفت را دارد ؟
  • مجید IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    0 0
    مهمترین عامل بی ثباتی امنیت ملی در سیاست داخلی و خارجی کشور از نظر جنابعالی چه مواری می باشد؟
  • عارف-گ IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    4 0
    يك هفته نامه بسيار قوي و حرفه اي در بروجرد به نام سفيرقلم از شما حمايت مي كند، ولي چرا تيم رسانه اي شما در اين نشريه(كه انصافاً از نظر گرافيك و محتوا خوب عمل مي كنند) به شما نمي گويند دوران تك صدايي در رسانه ها گذشته است؟ و بايد مردم قضاوت كنندگان واقعي باشند؟ متشكرم اگر جواب دهيد....
  • بدون نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    3 1
    سوال جدي من از آقاي بروجردي اينست كه چرا مجمع مشورتي جوانان را كه با عضويت بيش از 1000 جوان بروجردي و براي استفاده از نظرات آنها در تصميم گيري ها در سال 89 تشكيل داديد ، ادامه نداديد ؟ آيا از جوانان استفاده مقطعي و ابزاري نكرديد؟
  • حسنوند IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    5 0
    با سلام و احترام از اين كه با انتشار هفته نامه سراسري و خوب "سفيرقلم"، باعث ارتقاء سطح روزنامه نگاري در استان لرستان شده ايد ممنونيم اما چرا فقط به مسائل بروجرد مي پردازيد و به مسائل شهرهاي ديگر استان توجه نمي كنيد؟
  • حیدری IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    2 1
    آقای بروجردی لطفا بفرمایید مدرک دکترای خود را از کدام دانشگاه ؟در چه رشته ای؟ در طی چه سال هایی گرفته اید؟ و در کنکور چه سالی شرکت کرده اید؟
  • گودرزی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    1 1
    با سلام اخیرا در عرصه سیاست خارجی بسیار ادعا دارید آیا ماموریت خود در افغانستان را فراموش کرده اید امثال شهید صارمی ها دستاورد مدیریت سیاسی شما نیست
  • بدون نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    1 0
    قبلي ها هم كه اومدند ماسؤال نوشتيم ولي سؤالات شماازقبل آماده بود فقط درراستاي ايجاد2.5ميليون شغل ماراگذاشتيد سركار
  • حمزه پور IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    3 0
    با توجه به نفوذ جريان انحرافي در وزارت خارجه آيا شما به عنوان رئيس كميسيون امنيت ملي به نحوه ورود نيروي انساني به اين وزارتخانه نظارت داريد؟ و آيا فكري براي ايجاد زمينه مساعدي براي ورود جوانان مومن و حزب الهي به وزارت خارجه نكرده ايد؟ آيا مي دانيد كه شما در اين مورد مسئوليد؟
  • سلوكي IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    4 0
    رابطه شما با آقاي صالحي وزير امور خارجه چگونه است؟ چرا كه در زمان راي اعتماد در حمايت از آقاي صالحي در مجلس سخنراني كرديد ولي آقاي صالحي رفيق قارداش ليدر جريان انحرافي جناب اسفنديار رحيم مشايي از آب درآمد؟ آيا صالحي با شما هم رفيق است؟ يا به عبارت ديگر چقدر با شما رفيق است؟
  • ایرانی FR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    3 0
    با سلام. به نظر شما با توجه به تکنیک های بسیار پبچیده نظامی در سالهای کنونی هنوز انجام خدمت سربازی به این شکل مفید است.به گفته بسیاری از دوستانی که به خدمت سربازی اعزام شدند، نهایت اموزش در این دوره شلیک 20 گلوله تیر از تفنگ کلاش یا ژ3 میباشد.ایا بهتر نیست به جای اموزش چنین نیروهایی ، بودجه کشور صرف تریت نیروی متخصص نظامی شود و سایر جوانان با توجه به وضعیت اشفته کاری و گرانی مسکن و ... این دو سال از زندگی خود را به کاری مشغول و اندکی درامد کسب کنند تا بعدا با مشکلات کمتری مواجه شوند. با تشکر
  • علی A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    1 0
    در دوره ای که معاون وزارت خارجه بودید فاجعه کشتار دیپلماتهای ایرانی در مزار شریف رخ داد شما در این کشتار چقدر سهم داشته اید
  • بدون نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    3 1
    سوال من در مورد خانواده ایشان همسر و فرزندان ایشان و گرایش های سیاسی آنهاست؟؟
  • جلال IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    7 0
    چرا گفتيد سفير عربستان ارزش ترور ندارد اگر داشت ترور مي كرديم؟ شما سابقه ديپلماتيك داريد نمي شود گفت نمي دانيد چه گفته ايد. اگر وزير خارجه بوديد چنين مي گفتيد؟ الان هم كه شان ديپلماتيك داريد . كار شما شبيه كار آن عزيزي بود كه گفت بحرين مال ماست . با صداقت بگوييد چرا؟
  • بدون نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    5 0
    نظر ایشان درمورد جنبش ایت الله سید عبد الحسین لاری در دوران مشروطیت و رابطه اقای بروجردی با ایشان را برای کاربران توضیح دهند؟
  • افشين IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    5 4
    علاءالدين بروجردي فرزند شجاع بروجرد و يك خادم خدوم براي ديار دارالمومنين است اميدواريم ايشان همچنان نماينده بروجرد باقي بمانند و در مجلس نهم به توسعه بروجرد كمك كنند...
  • بدون نام IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    2 0
    گفته میشود کمسیون امنیت ملی مجلس با اعطای شناسنامه به فرزندان زن ایرانی و پدر غیر ایرانی مخالفت کرده {بدلیل احتمال کسب منصب در آینده} خب میتوان شناسنامه با تبصره منع انتصاب پست های حساس داده شود. در ضمن وجود 400 هزار بچه بی هویت , خطر جذب آنها توسط سرویسهای اطلاعاتی بیگانه را ایجاد نمی کند؟
  • مسعود CZ ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    3 0
    آقای بروجردی آیا شما درمورد قضیه کشتار بی رحمانه طالبان درمزار شریف افغانستان که جمعی ازفرزندان ایرانی راباشقی ترین اعمال ضد بشری درسال 1377 به شهادت رسیدندخودرا مقصر ویا سهیم نمی دانید بنظرشما چه کسی مسئول ومقصر بود؟ وزارت خارجه؟ ریاست جمهوری؟ ارتش؟ سپاه ؟ سازمان خبرگزاری.؟ نیروهای سرخود؟
  • آرش CZ ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    4 4
    جناب آقای بروجردی بفرمایند چه نسبتی با مرحوم آیت الله بروجردی دارند آیا ایشان بروجردی هستند یا خیر؟ ایشان درمورد سهام دار بودن هتل زاگرس بروجرد ..زاگرس خودرو ...سامان کاشی ..وشهرک سازی در دبی وخصوصا درمورد ارتبات فرزندشان با قضیه 30000000000ملیاردی چیست؟ روابط شان با آقای جهرمی استاندار سابق لرستان ومدیر عامل مستعفی چیست؟
    • 22 IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
      0 3
      3000,000,000,000 این سه هزار میلیارده درسته؟
    • مهدوي IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
      3 1
      اين برچسب ها به بروجردي نمي چسبد او در مسائل اقتصادي و زد و بند نيست
  • بدون نام IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    2 0
    اینده نظام اسد در سوریه چگونه می بینید ؟
  • بدون نام IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    2 3
    1فوق ليسانس را از کجا و کي گرفتند 2 چرا يک روز از ايستادن زير پرچم دول عربي کيف کرديم و حالا با اعراب مشکل داريم 3 چه کسي سياست خارجي را تعيين مي کند
  • باغ اندیشه ها US ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    7 2
    به نظرشما منطقه ی لارستان پتانسیل تبدیل شدن به یک استان رادارد? دلیل انصرافتان ازکاندیداتوری منطقه لارستان بزرگ باتوجه به این نکته که بزرگان این شهرحامی صددرصدی شمابودند چیست? سوال سوم هم اینکه؛چندفرزنددارید ومیزان تحصیلات هریک چقدراست وآیا دردانشگاه های داخلی تحصیل می کنند یاکرده اند? باتشکرازشما
  • محسن IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    0 1
    آقای دکتر بروجردی : هرچند که به این سوال پاسخ نمی دهید ولی خواهم پرسید تا حداقل اذهان عمومی آن را در کامنت ها ببیند. شما که هفته ای حداقل یکبار در مورد پروژه سبک سازان - بروجرد با ....نفر اول اختلاس 3000 هزار میلیاردی جلسه وحشر ونشر داشتید .حالا چرا در این مورد سکوت کرده اید؟
  • بدون نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    2 1
    از زمانی که من بچه بودم تا حالا که حدود 30 سالمه شما نماینده شهرستان بروجرد بودید ولی به جز وعده و وعید و تبلیغات کاری برای این شهر نکرده اید. این سوال نیست چون اگه شما می خواستین پاسخگو باشین الان تو این پست نبودین!!
  • لارستان کهن IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    3 0
    جناب دکر بروجردی لاری با توجه به اینکه مردم لارستان بزرگ از شما استقبال فراوانی جهت کاندید شدن شما از خطه لارستان نشان دادند . اما شما بعد از مدتها اعلام فرمودید که نمی خواهید کاندید مردم لارستان بزرگ شوید حال 1- چه رهنمودهایی دارید که مردم لارستان در این انتخابات پیروز شوند و بهترین کاندیدا وارد مجلس شود 2 - در لار شایعه شده شما در آخرالامر میخواهید یک کاندیدا را حمایت کنید آیا این گفته ها صحیح است
  • علی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    1 0
    دراستان کرمان بدلیل حضور زیاد اتباع افغانی و شمار زیادی از اتباع ایرانی که بدلیل فقر با افاغنه ازدواج می کنند مشکلات فراوان امنیتی اقتصادی اجتماعی برای کشور پدید آورده است.چرا نهادهای مسئول در این زمینه کاری نمی کنند.هویت مذهبی وملی ایرانیان در حطر است لطفا کاری بکنید
  • بدون نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    2 0
    جناب اقای بروجردی گفته می شود رقیب اصلی شما در انتخابات اتی در بروجرد مورد حمایت شدید جریان انحرافی است چه برنامه ای دارید.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    2 0
    جناب اقای بروچردی ارزیابیتان از عملکرد کمیسیون امنیت در جریانات پس از انتخابات ریاست جمهوری چیست
  • 20 IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    4 0
    گفته مي شود چند بار در دولت هاي نهم و دهم به شما پيشنهاد تصدي وزارت امور خارجه داده شده است، اين گفته چقدر صحيح است و اگر درست است چرا نپذيرفتي؟
  • عباس ن IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    4 1
    شایعات مبنی بر برنامه ریزی شما جهت حضور در انتخابات اتی ریاست جمهوری است چه کسانی از شما اعلام حمایت نموده اند
  • بدون نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    3 0
    یکی از نتایج پیگیریهای شما در بروجرد تاسیس رادیو شهری بروجرد میباشد که انصافااین رادیو شهری در روند پیگیری مشکلات مردمی و ارتباط بین مردم ومسئولین و اطلاع رسانی بموقع عملکرد خوبی داشته است آقای بروجردی از سیمای بروجرد چه خبر
  • مملی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    2 1
    خبر انلاین رسانه شما هم مفت گرونه شما هم خود سانسوری می کنید براتون متاسفم چرا عبرت نمی گیرید چرا سئوال من را روی سایت نگذاشتید ترسیدید ان وقت انتظار اعتماد از رسانه های داخلی را دارید شماها هم مشتی ...هستید فقط مطالبی را منعکس می کنید که موقعیت تان را تهدید نکند این است رسالت یک رسانه
  • استان لارستان IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    1 1
    آقای بروجردی .شاید خیلی از مردم نمی دانند که شما متولد لارستان هستید نه بروجرد.لطفا بگویید چرا به یکباره تصمیم گرفتید دست لارستانی ها رو تو پوست گردو بذارید..
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    1 1
    این لارستانی ها چی میگن؟قضیه کاندیداتوری بروجردی از لارستان چیه؟توضییح بدید لطفا..ما بی خبریم..ممنون.
  • بدون نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    0 2
    آقای دکتر بروجردی : از روابطتان با مه آفرید امیر خسروی (نفر اول اختلاس بزرگ)در پروژه سبک سازان بروجرد وجلسات هفتگی تان با او بگویید؟
  • بدون نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    0 0
    ابن قانون معافیت 2 برادری به کجا کشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟