13 فیلم سینمایی و تلویزیونی از جمله «قصه‌های مجید» ساخته کیومرث پوراحمد در روزهای پایانی هفته روی آنتن تلویزیون می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، در روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 مهرماه 13 فیلم سینمایی از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش خواهد شد.
 
نام فیلم و کارگردان
شبکه
زمان پخش
خلاصه داستان
بازیگران
«سگ را بجنبان»، بری لونیسن، 1997، آمریکا
یک
پنجشنبه 28 مهرماه ساعت 22:15
کمی پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به نظر می‌رسد به خاطر رسوایی‌هایی که پیش آمده، رئیس جمهور مجدداً انتخاب نشود، به همین دلیل مشاوران رئیس جمهور، پیشنهاد می‌کنند جنگی ساختگی در آلبانی به راه بیاندازند که رئیس جمهور بتواند با کمک رسانه‌ها، چهره‌ای قهرمانانه به خود بگیرد و وجهه از دست رفته‌اش را باز یابد و ...
 داستین هافمن، رابرت دنیرو، آن هیچ، وودی هارلسن
«اِشلو»، صادق پرویز آشتیانی (تلویزیونی)
یک
جمعه 29 مهرماه ساعت 16
پس از موفق نشدن ایران در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر1 و رمضان، فشارهای اقتصادی و سیاسی دولتمردان غرب بر ایران، حضرت امام خمینی(ره) فرمان عملیات والفجر2 را صادر می‌کنند تا فضای ایجاد شده برای معرفی عراق به عنوان پیروز نبرد را مردود اعلام کنند.
کورش سلیمانی، سعید داخ، سینا کرمی
«قصه‌های مجید»  (شرم)، کیومرث پوراحمد
دو
پنجشنبه 28 مهرماه ساعت 14:30
مجید تصمیم دارد فیلمی بسازد، بنابراین دوربینی را از انجمن سینمای جوان تهیه می‌کند، ولی پول ندارد. او تصمیم می‌گیرد به کار بنایی مشغول شود تا پولی فراهم کند...
مهدی باقربیگی، جهانبخش سلطانی، پروین‌دخت یزدانیان
«علی و دنی»، وحید نیکخواه‌آزاد
دو
جمعه 29 مهرماه ساعت 17:30
دنی نوجوانی انگلیسی که بازیگر سینماست، برای یکی از بستگانش ماجرای سفرش به اصفهان را تعریف می‌کند. دنی که فیلمی در جشنواره کودک دارد همراه با کارگردان و چند نفر دیگر به اصفهان می‌آید و با علی که او هم بازیگر است، هم اتاق می‌شود.
مهدی لطفی، نیک رابینسون، اکبر عبدی، حسین محبوب، جمشید جهان‌زاده
«قرار ما این نبود»، منوچهر هادی
دو
جمعه 29 مهرماه ساعت 23
ناصر مرد میانسالی که سال‌ها راننده ترانزیت است، همواره سودای تاسیس یک شرکت بزرگ حمل و نقل را داشته است. او مناسبات و چم و خم کار ترانزیت را بلد است و راننده‌های بسیاری را می‌شناسد که در صورت راه‌اندازی شرکت می‌تواند آنها را جذب کند. بزرگترین مشکل ناصر تامین سرمایه مالی لازم برای این کار است.
نادر سلیمانی، شهره سلطانی، مهدی صبایی
«برج مراقبت»، کاظم معصومی (تلویزیونی)
دو
پنجشنبه 28 مهرماه ساعت 20:30
بهرام ناصری کنترل‌گر برج مراقبت فرودگاه کیش به خاطر بعضی از مشکلات خانوادگی که با همسرش لاله دانش دارد، به شدت درگیری ذهنی پیدا کرده است. او در محل کار خود با فرمانی اشتباه برای فرود هواپیمایی به باند فرودگاه در حالی که در آن باند هواپیمای دیگری وجود دارد باعث به وجود آمدن فاجعه‌ای مرگ‌بار می‌شود، اما با مداخله مسئول برج مراقبت این اشتباه او ختم به خیر می‌شود.
روناک یوسنی، محمد حاتمی، شهروز ابراهیمی
«آفتاب سرخ»، ترنس یانگ، 1971، ایتالیا، فرانسه و اسپانیا
سه
پنجشنبه 28 مهرماه ساعت 24
آریزونا سال 1870، لینک و گوچ به قطاری دستبرد می‌زنند، ولی گوچ به لینک خیانت کرده و با پول‌ها می‌گریزد و لینک به دست ساکاگوچی سفیر ژاپن که به واشنگتن می‌رود اسیر می‌شود.
چارلز برانسن، توشیرو میفونه
«سنگ سیاه»، پاش چوپرا، 1979، هند
سه
جمعه 29 مهرماه ساعت 14:15
معدن مالک خصوصی دارد و چندین کارفرما در معادن، زغال سنگ استخراج می‌کنند. سیستم استخراج بسیار قدیمی است و معادن هر از گاهی دچار ریزش می‌شوند.
شیشی کاپور، راکی گولزار
«کشتی گوست لوف»، جوزف ویلسمایر، 2008، آلمان (تلویزیونی)
چهار
جمعه 29 مهر ماه ساعت20:30
در حالی که جبهه آلمان در حال جنگ سخت با روس‌ها است. مردم بسیاری قرار است به وسیله کشتی به نام گوست لوف از برلین به منطقه دیگر فرار کنند یا به عبارت دیگر عقب‌نشینی کنند. در این کشتی غیر از مردم عادی قرار است یک گردان نظامی نیز به سرعت تغییر موضع بدهند تا در مکان دیگری روس‌ها را غافلگیر کنند.
کای وایزینگر، والری نیهوس
«مریم و می‌تیل»، فتحعلی اویسی
تهران
پنجشنبه 28 مهرماه ساعت 13:30
مریم که خانواده‌اش را در جنگ از دست داده در پرورشگاه زندگی می‌کند. حمید که کارگردان تئاتر است در نظر دارد مریم را به عنوان دخترخوانده خواهرش نسرین به خانه ببرد. مریم به زنی علاقه دارد که بچه‌اش را از دست داده و در ساختمان رو به روی پرورشگاه زندگی می‌کند.
افسانه بایگان، حمید جبلی، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، نیاز طارمی
«زیر سطح زمین»، سباستین ویگ، 2008، آلمان (تلویزیونی)
تهران
جمعه 29 مهرماه ساعت 13:30
چند حادثه رانش زمین در یکی از شهرهای آلمان رخ می‌دهد که منجر به کشته شدن چندین نفر می‌شود. از جمله فرو رفتن آب در یک منطقه جان دو نفر را می‌گیرد. نینا تیمان به همراه خواهرزاده کوچکش فیلیپ در خارج از شهر در حال تحقیقات زمین شناسی مشابهی است که حادثه‌ای او و فیلیپ را به درون چاهی می‌کشاند.
لیان فورستیری، مارکو گیرنث، مایکل لوت
«روجا»، علی نیازمند (تلویزیونی)
شما
پنجشنبه 28 مهرماه ساعت 23:45
داستان فیلم در مورد دختری به نام روجا است که همراه مادرش به تنهایی زندگی می‌کند. او که در رشته مهندسی کشاورزی مشغول به تحصیل است، تلاش می‌کند تا راه‌کارهایی جهت کشت پر محصول برنج ارائه دهد و تلاش خود را معطوف به اطلاع رسانی و توجیه روستاییان کرده است.
نیلوفر پورمهدی، مرضیه گوهری، محمد محبوبی
«شیب تند»، سعید محمدی‌زاده
شما
جمعه 29 مهرماه ساعت 13:30
هادی به شهر می‌آید و در شغل خدماتی شروع به کار می‌کند. او با مهندس خیری آشنا می‌شود. مهندس، هادی را تشویق می‌کند تا به روستایش بازگردد. سرانجام هادی با کمک مهندس و جوانان روستا زمین‌ها را تبدیل به منطقه پرورش ماهی می‌کند و خود کارآفرین نمونه می‌شود.
امید آهنگر، رسول نقدی، محمد فیلی، شهرام فرهمند
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    2 1
    بسیار ممنون که برنامه های آخر هفته رو گذاشتید.
  • بدون نام DE ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    14 6
    آخ جون، پخش قصه های مجید برای 1726 بار، آفرین بر تلویزیون، مثل اینکه تلویزیون عزم خودش را جزم کرده تا با برنامه های ماهواره به جدیت تمام رقابت کند. هزار و سیصد آفرین بر دوستان زحمت کش صدا و سیما، اجرکم عندا...
    • بدون نام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
      1 3
      حیف شد من خونه نبودم ببینم. خبر دارید تکرار میشه یا نه؟ بدون نام عزیز می تونسیتی نگاه نکنی. اگه اینطوری باشه دیگه کسی حق نداره فیلمی که چند سال پیش ساخته شده رو ببینه. هر کدوم جای خودش.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    1 5
    با سلام جدول را زديد و نوشتيد كه امشب فيلم برج مراقبت پخش مي شود اما ننوشتيد كه امروز28 مهرروز جهاني كنترلر ترافيك هوايي(مراقبت پرواز)است،ننوشتيد كه اين گروه امروز در مرقد امام راحل حضور يافتند و ننوشتيد....