۰ نفر
۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲

معاون عملیات پلیس راه کشور از کشته شدن ۳ نفربر اثر تصازف تریلی هوو خبر داد.<BR>

به گزارش خبرآنلاین سرهنگ اسفندیاری در جمع خبرنگاران گفت ساعت 20:13 دقیقه روز گذشته در محدوده جاده گدوک در محدوده استان مازندران در فاصله 3 کیلومتری پلیس راه یک هوو از عقب با یک پراید برخورد کرد
بر اثر این سانحه خودرو از جاره خارج و با تریلی که از مقابل در حال عبور بود برخورد کرد. بر اثر این برخورد، هر و، تریلی دچار حریق می شوند و راننده های هر دو تریلی و سرنشینان هوو بر اثر شدن جراحات و سوختگی، نگی جان خود را از دست دادند.
معاون عملیت پلیس راه گفت: براساس اعلام کارشناسان پلیس راه علت این تصادف، 50 درصد بی احتیاطی راننده هوو و 50 درصد هم نقص در سیستم ترمز هوو و نقص در سیستم در سیستم هوو بوده است.
او با اشاره سوالی درباره محدودیت برای هوو گفت: محدودیت جدیدی پیش بینی نشده است، اما امیدواریم مسوولان تمهیدی برای مشکلات هوو داشته باشند.
او درباره دلیل عمده تصادفات در 6 ماه دوم سال هم گفت: عدم توجه به جلو با 2.27 درصد در رتبه نخست، تخطی از سرعت مطمین 6.20 درصد، انحراف به چپ با 8.17درصد در جایگاه بعدی قرار دارند.
سرهنگ اسفندیاری با اشاره به الزامی بودن بستن کمربند برای تمام سرنشینان گفت: طی 26 روز گذشته 396549 هزار خودرو به علت عدم استفاده از کمربند ایمنی جریمه شده اند که این رقم نسبت به سال گذشته 54 درصد افزایش داشته است


4745

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    3 1
    کسانیکه در رفع نواقص تریلی احساس مسئولیت نمی کنند قاتل این افراد هستند
  • بدون نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    3 1
    معلوم نیس تو این کشور کی پشت واردات و فروش این خودرو هاست که پلیس نمی تونه واردات و حرکت اونا را متوقف کنه.تنها چیزی که ارزش نداره جان مردم هست.همه الکی شعار میدن.چرا نماینده های مجلس پیگیری نمی کنن این موضوع را؟
  • محمد IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    4 1
    نوشتین هوو یاد زن دوم افتادم
  • حشمت IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    3 1
    وقتی تجارت آقازاده ها و نورچشمی ها مهم تر از جان مردم است......
  • ذره بین IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    2 0
    به نظر می رسد با توجه به اقدامات غیر قانونی پلیس راهور درزمینه شماره گذاری نکردن کامیونهای فراز وورود سازمان بازرسی،موسسه استاندارد و شخص رییس جمهور به این پرونده،مجددا قراراست اخبار مربوط به تصادفات هوو بزرگ نمایی شود.روزانه در جاده های کشور صدها تصادف منجر به فوت روی می دهد چرا فقط تصادفات هوو اعلام و بزرگ نمایی می شود. به نظر من موضوع خیلی مشکوک استو