پیاده راه های همدان به جولانگاهی برای موتور سواران تبدیل شده است!!

در پیاده راه های همدان، موتور سوران امنیت جانی شهروندان را به خطر انداخته اند، و هیچ ارگانی نیز با این پدیده غیرقانونی برخورد نمی کند!


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از سطح شهر همدان ؛ سالهاست تعداد موتور و دوچرخه سواران در پیاده رو های همدان از تعداد عابران پیشی گرفته است، و تذکر و شکایت مردم و رسانه ها به جایی نرسیده است.

این وضعیت در شرایطی است که در پیاده روها، کودکان، زنان و افراد مسن و ناتوان جسمی در حال تردد هستند که به ناگاه با موتور و دوچرخه سوارانی روبرو می شوند که از جهت های مختلف با سرعت بالا از بیخ گوش آنها عبور می کنند!!

پیاده راه ارم، پیاده راه بوعلی، پیاده راه اکباتان و میدان امام، همچنین در اکثر پارک های شهر همدان، دیگر مجال و امنیتی برای پیاده ها وجود ندارد.

بارها خبرنگاران به شهرداری و پلیس راهور در این ارتباط تذکر داده اند ولی متاسفانه تاکنون هیچ برخوردی با این برهم زنندگان نظم، آسایش و امنیت جانی مردم صورت نگرفته، که امیدواریم با این گزارش راهکاری برای برخورد با این معضل اندیشه شود.

مسئله دیگری که به مشکل لاینحل مردم همدان تبدیل و سالهاست گریبانگیر مردم شده، عدم فعال بودند آسانسور و پله برقی، پل های عابر پیاده است که اخیرا (مسلم مخفی) فرماندار همدان وعده داده تا یک ماه آینده این مشکل به صورت کامل ترمیم و تمامی پل های هوایی راه اندازی خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1787929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =